Két utat is felújítanak péntek estétől: itt kell sávlezárásra számítani, ez nem lesz egyszerű
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. a következő napokban két forgalmas főváros környéki szakaszon is burkolatjavítási munkákat végez.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. a következő napokban két forgalmas főváros környéki szakaszon is burkolatjavítási munkákat végez.
A felújítás alatti forgalmi rend szerint a buszsávot szakaszosan lezárják az Astoria és a Blaha Lujza tér között.
Hétfőtől aszfaltozási munkák és kerékpársáv létesítése miatt jelentős forgalomkorlátozások lesznek az Ajtósi Dürer sor egy szakaszán.
Valóban olyan szörnyű állapotban vannak a magyar közutak, mint amilyennek a közlekedők érzik?
A szeptember 4. és 8. között tervezett szilvásváradi négyesfogathajtó világbajnoksághoz kapcsolódóan megújul az Eger és Szilvásvárad közötti útvonal.
Az MKIF szerint az autópálya Érd és Székesfehérvár közötti szakaszán az aszfaltburkolat átlagéletkora meghaladja a 15 évet, állapota gyorsan romlik, intézkedni kell.
2024. május 2-án nagyfelületű aszfaltozási munkák kezdődnek, melyek várhatóan május 31-re fejeződnek be.
A Terület- és Településfejlesztési Operatív Program Plusz keretében a két úton kerékpáros nyomvonalat is létrehoznak.
Az M1-es autópályán a húsvéti nagyobb forgalom miatt az ünnep után kezdik el a munkát.
Folytatódnak a burkolatfelújítási munkálatok az M0-s autóúton, emiatt lezárnak egy fontos csomópontot.
Ahogy arról a Világgazdaság beszámolt, az elmúlt években jelentősen leromlott az M7-es autópálya állapota a főváros és a Balaton és a főváros között, viszont hamarosan ez is megváltozik.
Az elmúlt években jelentősen leromlott az autópálya forgalmas szakaszának állapota.
2025 végéig nem valószínű, hogy elkezdik az autóutak, köztük az M1-es autópálya Bicske és Tatabánya közti szakaszának újjáépítését.
Tavaly és a következő három évben 60,8 milliárd forint fordítható komplex közútfelújításra és -fejlesztésre, míg 2023-ban és 2024-ben 8 milliárdból végeznek útfelújításokat.
Idén legalább 67 különböző helyen dolgoznak majd április közepe és november közepe között.
A projekt célja az volt, hogy a városközpont felé vezető utakon biztonságosabb közlekedési körülményeket teremtsenek, elősegítsék az egyenletes haladást, csökkentve ezzel a várakozási időt és a környezeti terhelést.
2022-ben a is jelentős mennyiségű útfelújítási munka valósult meg. Külső kivitelezők 960 kilométernyi állami utat teljes körűen, míg a közútkezelő saját gépláncaival 800 kilométernyi mellékutat újított fel.
Az elkövetkező négy évben 60,8 milliárd forint fordítható komplex közútfelújításra és -fejlesztésre, míg a következő két évben 8 milliárdból lehet útfelújításokat végezni.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. útfelújítási projektcsomagjairól, szúrta ki, hogy június 12-én az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent egy újabb, ezúttal 17 sikeres közbeszerzést tartalmazó csomag.
Egy-egy „sokszámjegyű útnak” is nevezett mellékút felújítására gyakran sokan várnak. Itt a lista, mely utak felújítására kerülhet sor hamarosan.