9 °C Budapest

Új szlogennel üzent hadat a nagyoknak a feltörekvő bank

2010. június 8. 08:32

Június elsején egyhónapos imázs kampányt indított a Sopron Bank. A pénzintézet elérkezettnek látta az időt, hogy a konkurens nagyobb bankokkal felvegye a versenyt és megmutassa legfontosabb értékeit.

A bank célja, hogy - főleg a nyugat-magyarországi és a fővárosi - lakosság és a vállalkozások körében a Sopron Bank név ismertté és egyre elterjedtebbé váljon. A megbízhatóságra és a bizalomra építve jelennek meg a kampány vizuális elemei, melyet a 2003 óta jelen lévő bank meglévő ügyfelei eddig is kiemelten üdvözöltek.

Az új szlogen - Tudjuk, mi számít. - a pénzintézet szakmai hátterére kíván asszociálni kiemelve a legfontosabb emberi értékeket, - mint például a bizalom - melyekre a bank tudatosan koncentrál, ugyanakkor szóban is megjeleníti a kampány részeként alkalmazott számokat.

BÉT: csökkent a BUX

A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe, a BUX 1131,13 pontos, 1,22 százalékos csökkenéssel 91 925,59 ponton zárt kedden.

BÉT: enyhén csökkenhet a BUX a nyitásban

Enyhe csökkenéssel nyithat a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) hétfőn, a legutóbbi kereskedési napon, szerdán a BUX 685,63 pontos, 0,74 százalékos csökkenéssel 92 196,43 ponton zárt.

PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2025. május 8. 21:04
Két év után visszatér a ringbe a karizmatikus bokszoló és influenszer, Tommy Fury. A műtétét követőe...
Bankmonitor  |  2025. május 8. 12:25
2025 elején rakétaként lőtt ki a lakáshitelezés Magyarországon. A Magyar Nemzeti Bank legfrissebb ad...
Holdblog  |  2025. május 8. 09:37
Van, amikor az osztalék hiánya érthető, de van, amikor a vállalat cserben hagyja a kisbefektetőket....
Kiszámoló  |  2025. május 6. 18:56
A múlt héten Isztanbulban voltunk, egyik este el kellett mennem egy messze lévő boltba, vittem a tel...
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?