Június elsején egyhónapos imázs kampányt indított a Sopron Bank. A pénzintézet elérkezettnek látta az időt, hogy a konkurens nagyobb bankokkal felvegye a versenyt és megmutassa legfontosabb értékeit.
A bank célja, hogy - főleg a nyugat-magyarországi és a fővárosi - lakosság és a vállalkozások körében a Sopron Bank név ismertté és egyre elterjedtebbé váljon. A megbízhatóságra és a bizalomra építve jelennek meg a kampány vizuális elemei, melyet a 2003 óta jelen lévő bank meglévő ügyfelei eddig is kiemelten üdvözöltek.
Az új szlogen - Tudjuk, mi számít. - a pénzintézet szakmai hátterére kíván asszociálni kiemelve a legfontosabb emberi értékeket, - mint például a bizalom - melyekre a bank tudatosan koncentrál, ugyanakkor szóban is megjeleníti a kampány részeként alkalmazott számokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.