A Sopron Bank terjeszkedését már befejezte, most azonban meglévő fiókjait bővíti. A győri fiók a tavalyi év során új épületbe költözött, melyet idén a veszprémi fiók követ. A bővítés során a veszprémi fiók az Óváros térről a város központjában található Szabadság térre, egy új épületbe költözött.
Mag. Thomas Radil, a Sopron Bank ZRt. vezérigazgatója elmondta, hogy a bank a nehéz gazdasági környezet ellenére is állandó növekedést mutat. "A meglévő fiókhálózatunkba történő beruházásokkal előnyre szeretnénk szert tenni; ezen kívül a veszprémi az egyik legfontosabb fiókunk, és az csak hasznunkra válhat, hogy az új fiókban több helyiség áll rendelkezésre a minőségi tanácsadás megteremtése érdekében" - fűzte hozzá Radil úr.

A Sopron Bank célcsoportját a nyugat-magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások valamint magánszemélyek képezik (Sopron 2 fiók, Győr, Szombathely, Keszthely, Zalaegerszeg, Nagykanizsa, Székesfehérvár, Veszprém, Kőszeg, Sárvár, Mosonmagyaróvár, Körmend, Balatonfüred, Pápa, Siófok, Ajka, Tatabánya, Budapest II. és V. ker.). Az anyavállalat, a Bank Burgenland fiókhálózatával együtt az egész pannon régióban - Bécstől Budapestig - az ügyfelek rendelkezésére állnak.
A bank fő tevékenységét a beruházási és projekthitelek képezik. A magánszemélyeknél a megtakarítások és a befektetési termékek egyre nagyobb jelentőséget kapnak. A retail termékek, mint az Internet Banking, az SMS-szolgáltatások, és a GRAWE-biztosítási szolgáltatások az ügyfelek kényelmét szolgálják.
Jelen pillanatban a Bank 190 munkatársat foglalkoztat, amelynek több
mint fele Sopronban, a Központban dolgozik. Az Ügyfeleknek különösen
nagy előnyt jelentenek a gyors és rugalmas szolgáltatások, ami a lapos
szerkezeti struktúrából és a tulajdonosok közelségéből adódik. A Sopron Bank a 2009-es év végi mérlegfőösszegét az előző évihez képest körülbelül 18%-kal, 299 millió EUR (81 milliárd HUF) összegre növelte. A hitelállomány mértéke 2009 decemberében 263 millió EUR (72 milliárd HUF), a betétállomány pedig 72 millió EUR (20 milliárd HUF).

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


