
Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
Egészségszűréssel járja az országot egy bútorkereskedő vállalkozás. A jelentkezőktől - ajándékért cserébe - legérzékenyebb egészségügyi adataikat is elkérik, de a "szűrés" csupán átverés - írja a Népszava.
Mérésekkel egybekötött "egészségnapra" toboroz jórészt idős, beteg embereket egy cég. A személyre szóló meghívó arról szól, hogy az eseményen az illető "egészségmegőrzéssel kapcsolatos" teszteken vehet részt. A valóságban azonban mindössze véroxigént, illetve pulzust mértek. Viszont több órán át arra igyekeztek rábeszélni a résztvevőket, hogy "gyógy-csodagépet" vásároljanak, sok százezer forintért.
A lap úgy tudja, a jelentkezőkkel kitölttettek egy 35 tételből álló kérdőívet is, melyen a legérzékenyebb egészségügyi adatokat kellett megadniuk: betegségeiket, illetve a szedett gyógyszerek listáját. Voltak, akiket telefonon is zaklattak, hogy menjenek el a "szűrésre".
A meghívón szereplő "Impulser Hungary" nevű társaság nem szerepel a cégbírósági adatbázisban. Valójában egy panamai tulajdonú győri kft. a szervező, melynek tevékenyégi köre bútor, világítási eszköz és egyéb háztartási cikk kiskereskedelme.
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.