Gyorsabban fizet az Allianz - egyszerűsödik az ügyintézés

2010. március 17. 15:32

Megújult gépjármű- és vagyonbiztosítási kárrendezéssel várta az ügyfeleit az Allianz az elmúlt hónapokban, és a tapasztalatok azt mutatják, hogy az ügyfelek körében sikeres volt az új rendszer. A gyorsabb és kevesebb utánajárást igénylő folyamatoknak köszönhetően az Allianz ügyfelei akár otthonról, a nap 24 órájában intézhetik a káreseménnyel kapcsolatos ügyeiket.

A megváltozott piaci környezet és az ezzel párhuzamosan változó ügyféligények közepette csak azok maradhatnak sikeresek, akik képesek időben és gyorsan reagálni, mondta Horváth Andrea, a társaság vezérigazgató-helyettese. "Az átalakítás során alapvető célként tűztük ki, hogy a kárrendezési területen az értékesítéshez hasonlóan el kell indulni a minőségibb kiszolgálás irányába" - jelentette ki a vezérigazgató-helyettes. Ez a kármentes ügyfeleknek sokkal rugalmasabb és gyorsabb kiszolgálást, míg a kárveszélyesebbeknek erősebb ellenőrzést jelent. Ehhez újra kellett gondolniuk az egész kárbejelentési, kárinformációs folyamatot, és ehhez kapcsolódva az operációs területtel együttműködve az integrált információs rendszerek hiányát is orvosolniuk kellett.

Az átalakítás az ügyfelek számára kedvező változásokat hozott: a gépjármű- és lakásbiztosítási kárbejelentési és ügyintézési folyamat jelentősen leegyszerűsödik, és kevesebb utánajárással, akár otthonról is intézhető lesz az Allianz telefonos ügyfélszolgálatán keresztül. Emellett a kárbejelentésre a társaság bank-biztosítói hálózatán, és ügyfélkapcsolati pontjainál is lehetőség nyílik, valamint a www.allianz.hu web-oldalon is megtehetik. Ugyanezen csatornákon keresztül lehet a kárügyintézéssel kapcsolatos információkat is kérni. Ez egyben a Hamzsabégi úti és a Gyáli úti kárfelvételi központ megszűnését is jelentette Budapesten, hiszen az új kárrendezési rendszerben már nem az ügyfél megy a biztosítóhoz, hanem az ügyfél maga választhatja meg a helyszínt, ahol a biztosító szakértője felméri a kárt. Az átfutási idő is csökkent, hiszen a kárbejelentést követően a kárszakértő lehetőség szerint 1 munkanapon belül megkeresi az ügyfelet, hogy időpontot egyeztessen vele, és három munkanapon belül elvégzi a kárszemlét.

Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az ügyfelek megkedvelték az új eljárásrendet, hiszen a telefonos bejelentések aránya a gépkocsi károk esetében 2010 januárjában 35 százalékra ugrott az egy évvel korábbi 2 százalékról, és a netes bejelentések aránya is másfélszeresére nőtt. A lakossági vagyonkárok esetében pedig megnégyszereződött az interneten jelentők száma.

A társaság kárfelvételi joggal rendelkező szerződött javítópartnerei munkáját is támogatni kívánja azzal, hogy az eddig megszokott kárfelmérési tevékenységhez egy információs vonalat kapcsol, melyen a partnerek is tájékozódhatnak a folyamatban lévő kárügyek állásáról.

PC BLOGGER & PODCASTER
Kiszámoló  |  2025. május 14. 21:24
Sötét napra ébredt ma az ország, a már nem létező demokrácia egy újabb hatalmas szöget kapott a kopo...
MEDIA1  |  2025. május 14. 19:17
A Warner Bros. Discovery (WBD) médiavállalat bejelentette, hogy Max nevű streamingszolgáltatása viss...
Holdblog  |  2025. május 14. 10:51
A világ minden tájáról érkeznek a tanulni vágyók Warren Buffetthez, mint egy ókori filozófushoz. Miu...
KonyhaKontrolling  |  2025. május 13. 07:45
Már rég nem újdonság a buy now, pay later fizetési séma, de most találtam egy terméket, ami több sze...
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 14. szerda
Bonifác
20. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. május 14. 21:18