Gyorsmérleg: a kgfb-kampány idei nyertesei

MTI
2009. december 7. 18:03

Legnagyobb nettó ügyfél-nyereséggel az Uniqa jött ki a novemberi kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) kampányból, de a legtöbb új ügyfelet a piacvezető Allianz szerezte - közölte az MTI-vel saját adatainak eredményét a netrisk.hu internetes biztosítási alkusz.

Az Allianz biztosító 71 ezer új ügyfelet szerzett, de 88 ezret el is veszített novemberben. Ezzel szemben az Uniqa 45 ezer új ügyfélhez jutott, de csak 16 ezret veszített. Az Aegon 35 ezer nyereség mellett 25 ezer veszteséget könyvelhetett el. A KÖBE nyeresége és vesztesége is 25-25 ezer ügyfél volt, míg a Posta Biztosító 25 ezer új ügyfél mellett 18 ezret veszített.

Az adatok a netrisk.hu oldalon biztosítót váltó 310 ezer ügyfél jellemzőit tükrözik. Az online alkuszoknál összesen 500 ezer volt a váltások száma, további 30 ezren a biztosítók honlapjain kalkuláltak. A korábbi tendenciák alapján feltételezhető, hogy a hagyományos módon biztosítót váltókkal együtt meglesz idén az egymillió váltó-ügyfél.

Mint ismert, december 1. éjfélig lehetett felmondani a meglévő szerződéseket, de az újak december végéig megköthetők. Így a jelenleg kirajzolódó tendencia kicsit módosulhat, de az internetes alkuszok tapasztalatai szerint a kampány első három napja után már az alapvető tendenciák nem változnak.

Eddig minden évben voltak olyan biztosítók, amelyek előnyben részesítették az új ügyfeleket, ezért ezeknél a régi ügyfelek is felmondtak, majd újra kötötték a szerződésüket, azért, hogy alacsonyabb legyen a kgfb díjuk. Idén a Groupama-Garancia új szerződőinek - ez 7300 volt - 73 százaléka volt ilyen régi-új ügyfél, míg az Allianznál 58 százalék volt az arányuk.

NEKED AJÁNLJUK
PC BLOGGER & PODCASTER
Kasza Elliott-tal  |  2025. július 4. 19:13
Pár darab AT&T-adtam el, mert kellett egy kis pénz, és kaptam pár osztalékot is, más említésre méltó...
MEDIA1  |  2025. július 4. 17:13
Egyszerre nyolc ismert tévécsatorna, köztük több MTV-zenei adó, valamint a magyar nézőknek szánt Com...
ChikansPlanet  |  2025. július 4. 12:58
Az elektronikai hulladék világszerte az egyik leggyorsabban növekvő hulladéktípus. 2022-ben 62 milli...
iO Charts  |  2025. július 4. 11:09
Tudnivalók az amerikai tőzsdéről: amerikai tőzsde indexei (S&P, NASDAQ, Dow Jones), nyitás és n...
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. július 5. szombat
Emese, Sarolta
27. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?