Sikeres évet zárt az Allianz csoport, amit a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány 200 ezer szerződése és az Allianz Bank 37 fiókból álló hálózatának százezres ügyfélbázisa is méltán igazol - hangzott el az Allianz felső vezetése által tartott tájékoztatón.
Kisbenedek Péter elnök-vezérigazgató kiemelte, hogy a pénzügyi szolgáltató szektor minden szereplőjének új kihívásokkal kell szembesülni az idei és a 2010-es évben. Az elnök sikeresnek ítélte az életbiztosítási üzletágat, a gépjármű szegmens eredményeit és a banki szolgáltatások terén elért előrelépést egyaránt.
Dr. Kálózdi Tamás vezérigazgató-helyettes beszámolt a felelősségbiztosítási kampány eredményeiről. Az Allianz a kgfb-kampány során ügyfélközpontú keresztkedvezményeket kínált, aminek sikerét bizonyítja, hogy a 200 ezer új szerződés mellé közel ezzel megegyező számú egyéb Allianz terméket is értékesítettek. A szolgáltató kivonulni látszik a tehergépjárművek, a kamionok és a nyerges vontatók szegmenséből és elsősorban a 28-40 év közötti lakossági ügyfélkör kiszolgálásában erősítenek.
Dr. Farkas Ádám vezérigazgató értékelte az Allianz Bank teljesítményét. Farkas szerint várakozáson felüli eredménynek tekinthető, hogy a telített lakossági piacon két évvel az indulást követően már a százezredik banki ügyfelét köszönthette a pénzintézet. A jelenleg működő 37 fiókos hálózatot legalább 10-15 egységgel kívánják bővíteni az előttünk álló időszakban. A válság ellenére a bank növekedési lehetőségei megmaradtak, bár a megváltozott piaci környezetnek megfelelően finomítani kellett a terveket.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Akár 80.000 forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén (x)
A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40.000 forintján felül további 40.000 forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál akik mobilalkalmazáson keresztül rendszeres megbízást adnak befektetési jegy vásárlására.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


