Kedvező díjak és megbízható szolgáltatás - ez a két kulcsmomentum a Genertel idei évi kampányában. A tavalyi év és a MÁV-kampány egyik nagy nyertese úgy vélekedik, a dobogós hely reális az idei évben - derült ki mai sajtótájékoztatójukon.
Csikós Dániel a Genertel Biztosító Zrt. vezérigazgatója az idei év eddigi eredményeit értékelve úgy találta, hogy a "Genertel generáció" sikeres évet hagy maga mögött, amely igazolja stratégiájukat. Ugyan az idei évben tervezték bevezetni a lakásbiztosítást, ez azonban a 2009-es évre csúszott a MÁV Biztosító Egyesület miatti különleges kampányidőszakban. Annak ellenére, hogy a Genertel megnyitotta központi ügyfélszolgálati irodáját, továbbra is a direkt értékesítési csatornára helyezik a hangsúlyt, s természetesen az online alkuszokon keresztül is értékesítenek.
Terv feletti 2008-ban az évközi átkötések száma - tudtuk meg Csikós Dánieltől. Az eredeti tervekben 10 ezer kötéssel terveztek, ez 14 ezer volt. Elindult a casco értékesítése is, azonban a MÁV-kampány miatt több segédeszközt félretettek, melyeket most újra be tudnak vetni. Emiatt most érezhetően felfutóban van a termék, a tegnapi nap során 50 szerződést kötöttek. A Genertel ügyfélállománya a két gépjármű-biztosítást egybevéve már meghaladja a 100 ezret, ebből 1500 a casco állománya.
A sokat emlegetett MÁV-kampányban a Genertelnek 28 ezer új ügyfelet sikerült szereznie, az átlagdíj 41 ezer forint volt. A MABISZ harmadik negyedéves statisztikája szerint a kötelező piacán a direktbiztosító díjbevétel alapján kalkulált részaránya 1,63 százalékos.
Sebestyén László a Genertel ügyvezető igazgatója szerint az első 4 nap adatai alapján már biztosra vehető a dobogós hely. Ezt alátámaszthatja, hogy az idei év tarifájában megszüntették a kármentességi kedvezmény év közbeni visszavonhatóságát, ami azt jelenti, hogy jövőre nem lesz díjemelkedés év közben (a kárt okozó ügyfelek számára). Emellett növekedett az Alap kármentességi kedvezmény.
Fontosnak tartotta kiemelni az ügyvezető igazgató, hogy az új ügyfelek díjai megegyeznek a régi ügyfelekével, mivel nem akarnak újrakötési hullámot. A már meglévő ügyfelek többségénél pedig csak kis mértékben változnak a díjak.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az első négy nap során összesen 3500 hívás érkezett a biztosítóhoz, melynek 97 százalékát kezelték. Összesen 1 366 ezer tarifálás történt meg, a tavalyi év ugyanezen időszaka alatt ez a szám csupán 355 ezer darab volt. A 2009-es díjaktól a kampányban 60 ezer kötést, illetve 25 ezer évközi kötést vár a várhatóan 2,45 milliárd forintos díjbevételű biztosító.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.