Egyre jobban szerepelnek az eladási listán a hibrid kategóriába tartozó személyautók és a tisztán elektromos autók részaránya elérte az 7 százalékot.
Júliusban a német BMW először adott el több elektromos járművet Európában, mint az amerikai Tesla.
JATO Dynamics piackutató cég honlapjára fölkerült adatok szerint a múlt hónapban éves összevetésben 35 százalékkal, 14 ezer 869-re nőtt a teljesen elektromos BMW járművek értékesítése Európában. Eközben a Tesla autók eladása 16 százalékkal, 14 ezer 561-re csökkent.
A Tesla idén eddig továbbra is vezető szerepet tölt be Európában az eladott elektromos járművek számát tekintve, de egyre inkább csökken az előnye olyan cégekkel szemben, mint a BMW és a Volvo Car.
A JATO adatai szerint Európában összesen 139 ezer 300 új elektromos járművet adtak el júliusban, 6 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál részben annak a hatására, hogy több országban, így Németországban és Svédországban is megszüntették vagy csökkentették a piaci ösztönzőket.
Európában júliusban a 10 legkelendőbb elektromos autómárka a BMW és a második Tesla után a Volkswagen (12 ezer 213), a Volvo (10 ezer 533), az Audi (8618), a Mercedes (8365), a Peugeot (6361), a Hyundai (6292), a Kia (6034) és a Renault (5638) volt.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
A Fekete pont című film kampánya hatalmas sikert aratott a Brancs közösségi finanszírozási platformon, amely minden előzetes várakozást felülmúlt.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.