A legendás cseh Jawa motorkerékpárok visszatérnek a magyar piacra modern technológiával, de a klasszikus stílust megőrizve.

A BYD 43%-os eladáscsökkenést jelentett a 2024-es első negyedévben az előző negyedévhez képest, így lehetséges, hogy a Tesla visszaszerzi a világ legnagyobb elektromosautó-értékesítőjének címét - írta a Reuters.
A BYD, amely Kína vezető elektromos járműgyártója, jelentős eladási visszaesést jelentett a 2024-es év első negyedévében. Az eladások 43%-kal estek vissza a 2023-as negyedik negyedévhez képest, amely időszakban a cég rekordszámú, 526 409 elektromos járművet adott el. Ez a csökkenés arra utalhat, hogy a Tesla ismét átveheti a világ legnagyobb elektromos jármű-értékesítőjének címét a BYD-től.
A sencseni tőzsdei bejelentés szerint a BYD az idei első negyedévben összesen 300 114 elektromos járművet értékesített. Ez bár 13,4%-kal több az egy évvel korábbinál, jelentős csökkenést mutat az előző három hónaphoz képest. Elemzők előrejelzése szerint a Tesla várhatóan 458 500 járművet értékesített ugyanebben az időszakban.
A Tesla és a BYD közötti verseny kiéleződik, különösen figyelembe véve, hogy mindkét vállalat számít a kínai piac lassulására. Márciusban a BYD összesen 302 459 járművet adott el (nem csak e-autót), ami jelentős növekedés az egy évvel korábbihoz képest és csaknem megközelíti a decemberi havi csúcsot. A tisztán elektromos modellek és plug-in hibridek eladásai is emelkedtek márciusban.
Válaszul a Tesla által indított árháborúra, a BYD február óta csökkentette árait legújabb modelljeinél. A vállalat ambiciózus értékesítési célt tűzött ki maga elé 2024-re: törekszik arra, hogy elérje az előző évhez képest 20%-os növekedést.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


