Szakértők megvizsgálták, 2024 vége felé hogyan fest a dízelautók toplistája.
Az Opel 2028-ra tisztán elektromos márkává válik Európában, jelentette be Michael Lohscheller vezérigazgató. A Stellantis vállalatcsoport 30 milliárd eurót költ el tizennégy márkája villamosítására.
Az Opel vezérigazgatója, Michael Lohscheller a Stellantis konszern – amelybe a Fiat-Chrysler és a Peugeot-Citroen csoport tartozik – egy sajtótájékoztatón, hogy 2028-ra az Opel teljes európai modellpalettája elektromos autókból áll majd. Hozzátette, az Opelt be fogják vezetni a kínai piacra is, mint teljesen elektromos márkát. Az évtized közepén pedig bemutatják az Opel klasszikus Manta modelljét teljesen elektromos sportkocsi kivitelben.
A Stellantis célja, hogy a konszern mind a 14 márkájában legyenek megfizethető elektromos autók. Ennek végrehajtásához 30 milliárd eurót fektetnek be az elektromos átállásba. Konkrétan a kitűzött cél az, hogy az elektromos autók beszerzési és fenntartási költségei 2026-ra nagyjából megegyezzenek a belsőégésű motoros autókéval.
A konszernbe olyan gyártók tartoznak, mint a Jeep, a Ram, az Opel, a Fiat, a Peugeot és a Maserati. Ezek mindegyikének a "kategóriájában a legjobb" teljesen elektromos modellt kell kínálnia a vásárlók számára – jelentette ki Carlos Tavares a Stellantis csoport vezetője. Elmondta, hogy 2025-re "szinte mindegyik" európai modelljüknek lesz elektromos, vagy hibrid-elektromos változata. Az eladásoknak 2030-ra az elektromos és részben elektromos modellek teszik majd ki a 70 százalékát Európában és 35 százalékát az Egyesült Államokban.
Az elektromos autóik 500-800 kilométeres hatótávval rendelkeznek majd és olyan gyorstöltő technológiával lesznek ellátva, amely a töltés minden egyes percével 32 kilométer megtételéhez elegendő elektromos energiával látja el a járművet. Az egységes platformra modulrendszerrel felépített járművek hosszú élettartamát szoftverfrissítésekkel és hardver-felújításokkal lehet majd biztosítani – ígérte Tavares.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.