Szakértők megvizsgálták, 2024 vége felé hogyan fest a dízelautók toplistája.
A magyarok többségének autóvásárlással kapcsolatos döntését nem befolyásolta a koronavírus - derült ki Horváth Zsolt, a Vezess főszerkesztőjének előadásából, az autóiparral foglalkozó keddi webináron. Az ott bemutatott kutatás válaszadóinak 75 százaléka a nem választ jelölte meg arra kérdésre, hogy "Befolyásolta-e a koronavírus járvány azt, hogy mikorra tervezi a személygépkocsi vásárlást?" Mindössze 2 százalék mondta le autóvásárlását, 12 százalék hónapokkal, 5 százalék évekkel halasztotta el a vételt. Érdekesség, hogy hat százalék előre hozta az autóvásárlását.
"Meg tudom erősíteni a kutatás állításait. A vírusidőszak alatt végzett saját felmérésünk is azt mutatta, hogy a válaszadók kétharmada nem mondott le az autóvásárlásról. Megvan a pénzük, kicsit lassítottak, de továbbra is szeretnének autóhoz jutni" - tette hozzá az előadást követő kerekasztal beszélgetésen Hársfalvi János, a Magyar Suzuki Zrt. Marketing csoportvezetője. Hasonlóan vélekedett Sztárcsevity Andrea, a Volvo Marketing igazgatója is:
Hasonló újításról számolt a Suzuki képviselője is, de más következtetéssel:
A Central Médiacsoport által szervezett webináron bemutatott reprezentatív kutatás szerint a válaszadók 46 százaléka maximum két éven belül autót venne, harmaduk gondolkodik vadonatúj autóban. Közülük a legtöbben (33%) 5-7 millió forintot költenének új kocsira, míg a használtautó-vásárlóknál a 2-5 millió forintos összeget jelölték meg a legtöbben (31%).
A kocsik közül a legtöbb benzinmotorral szerelt (70%), míg dízelmotoros feleannyi sincs (27%). Villanymotort is tartalmazó hajtású autó arányaiban kevés van, de a legnagyobb növekedés itt várható a válaszadók meglátása szerint - hibridet kisebb, villanyautót nagyobb arányban vennének az emberek. Jelenleg a válaszadók több mint fele tíz évnél idősebb autóval rendelkezik, öt évnél fiatalabb kocsija kevesebb, mint negyedük háztartásában van.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Meglepő, de a magyar autóvásárlók nem az árat tartják a legfontosabbnak, az csak a második helyre került a válaszok összesítése után. Az első helyre ugyanis a megbízhatóság került, amit átlagban 64 százalék (az újautó-vásárlók 58 százaléka) sorolta be a legfontosabb szempontok közé.
A vételár a második helyre került 58 százalékos átlaggal: a használtautó-vásárlók közül 64%, az újautó-vásárlók közül 45% jelölte fontosnak. A fenntartási költség is kiemelten érdekli a vásárlókat, a praktikusság, az üzemanyag-fogyasztás, a teljesítmény azonban kevésbé.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.