A vállalat, amely olyan népszerű márkák tulajdonosa, mint az Always, Ariel, Duracell, Head and Shoulders, Olay és Oral-B, kénytelen lesz áremeléseket végrehajtani.

A német pártok egyetértenek abban, hogy erősíteni kell a hadsereget, de a megvalósítás módjában jelentős nézetkülönbségek vannak köztük. A hadkötelezettség visszaállításának kérdése megosztja mind a politikai elitet, mind a társadalmat- számolt be az Economx.
A Bundestag már az előző ciklusában is napirendre tűzte a hadkötelezettség visszaállításának kérdését, amit elsősorban a konzervatív pártok támogattak. Németország 2011-ben, Karl-Theodor zu Guttenberg védelmi miniszter irányításával függesztette fel átmenetileg a kötelező katonai szolgálatot, akkor költségvetési megfontolásokból.
Az orosz-ukrán háború következtében fokozott nyomás nehezedik a NATO-ra és Németországra is. Carsten Breuer tábornok, a Bundeswehr főfelügyelője is megerősítette, hogy a német haderő fejlesztése elodázhatatlanná vált.
A pártok álláspontja jelentősen eltér a megvalósítás módjában. A CDU/CSU a 2011 előtti kötelező katonai szolgálat azonnali visszaállítását szorgalmazza, mivel véleményük szerint a jelenlegi biztonsági helyzet ezt indokolja. Az SPD ezzel szemben egy rugalmasabb rendszert javasol, amely minden katonakorú fiatalt nyilvántartásba venne, de csak az önként jelentkezőket hívná be szolgálatra.
Az AfD a legradikálisabb álláspontot képviseli: Alice Weidel pártelnök kampányában kétéves kötelező katonai szolgálat bevezetését sürgette. A közvélemény-kutatások szerint azonban a fiatalok többsége elutasítja a kötelező katonai szolgálatot: a 18-29 éves korosztály 61 százaléka nem támogatja annak visszaállítását.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


