Dél-Korea és az Egyesült Államok csütörtökön megkezdik kereskedelmi tárgyalásaikat. Közben a japán delegáció is tárgyalni fog Trumpékkal.

Forgalomba kerültek a brit szigeteken a III. Károly arcképével ellátott bankjegyek, de arra azért valószínűleg kicsit még várni kell, hogy mindennapossá váljanak a pénztárcákban- írja a BBC. A Bank of England által kiadott bankjegyek fokozatosan váltják majd fel azokat, amelyek megsérülnek, de a kereslet növekedésével egyenes arányban is kibocsáthatják őket.
Forgalomba kerültek a brit szigeteken a III. Károly arcképével ellátott bankjegyek, azonban még eltart egy ideig, mire ezek mindennapossá válnak a pénztárcákban. Az új bankjegyek fokozatosan váltják fel a sérült régiakat, és a kereslet növekedésével arányosan bocsátják ki őket. III. Károly az első uralkodó II. Erzsébet után, aki bankjegyen szerepel, miközben a régi 5, 10, 20 és 50 fontos bankjegyek továbbra is használatban maradnak. Skóciában és Észak-Írországban más képek vannak a bankjegyeken. Az új bankjegyeket először tavaly nyomtatták, és a király portréja egy 2013-ban készült kép alapján készült. Az első példányt az uralkodó kapta meg.
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


