A vállalat, amely olyan népszerű márkák tulajdonosa, mint az Always, Ariel, Duracell, Head and Shoulders, Olay és Oral-B, kénytelen lesz áremeléseket végrehajtani.

Még a korábbi, árstopos árnál is olcsóbban kapható a Tescóban a pultos csirkemellfilé, csirkefarhát és a pultos sertéscomb, ráadásul a rendeletben előírt időpontnál két nappal hamarabb, már augusztus 1-jétől. Az áruházlánc ezt a három terméket kínálja a beszerzési árhoz képest legalább 15 százalékkal alacsonyabb áron, ami egyben azt is jelenti, hogy az Árfigyelőn a kereskedelmi láncok augusztus 1-jén reggel 8 órakor látható árait figyelembe véve a Tescónál lehet a legolcsóbban beszerezni a pultos csirkemellet és sertéscombot. A vállalat sokoldalú kedvezményrendszerén túl a legfontosabb élelmiszerekre érvényes alacsony áraival is támogatja a családokat az inflációs helyzetben - közölte a boltlánc.
Az árstopos árhoz képest 100 forinttal olcsóbb a pultból elérhető csirkemellfilé és 140 forinttal kerül kevesebbe a pultos sertéscomb a Tescónál augusztus 1-től kezdődően. Ezzel az Árfigyelőn jelen lévő kereskedelmi láncok közül a Tesco a legolcsóbb ebben a két kategóriában - írták.
A Tesco nem csupán beszerzési stratégiájával segíti a családokat a háztartási kiadások optimalizálásban, hanem számos további eszközzel támogatja vásárlóit az élelmiszerre fordítható költségkeret okos beosztásában. Árgarancia programjában 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan és folyamatosan ellenőrzi. Clubcarddal hetente jellemzően 20 közkedvelt termék érhető el bombaáron a Tescónál, melyek közül több nagy, akár 50 százalékot is meghaladó árengedménnyel vásárolható meg. Hetente pedig több mint 1000 termék kapható jelentős árkedvezménnyel a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. A nyugdíjasok emellett minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják hűségkártyájukat - hívták fel a figyelmet.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


