Eladó a Dunakeszi dunapart kedvelt étterme és panziója, a Park Café: az ingatlanért 490 millió forintot kérnek, 140 fős étterem és 7 szobás panzió is...
Békéscsaba belvárosában nyitotta meg 93. magyarországi éttermét a hazai McDonald’s. A "Jövő Élménye" koncepciónak megfelelően az új autós egységnél kiemelt szerepet kap az innováció és a digitális fejlesztés, miközben a személyesség is fontos eleme marad a kiszolgálásnak. Ez 2020-ban már a negyedik újonnan megnyitott étterem, amely a városban 126 új munkahelyet teremt - tájékoztatta a Pénzcentrumot a Progress Étteremhálózat Kft. Idén a békési megyeszékhely mellett az M1-es autópályánál és Gödöllőn nyíltak új McDonald's-ok, de az egész országot feltérképezték, és már kiválasztották az új helyszíneket is.
Békéscsabán korábban 18 éven keresztül üzemelt McDonald’s étterem. 2015-ben a vásárlási szokások átalakulása miatt a vállalat az egység bezárása mellett döntött, azonban az étteremlánc azóta is folyamatosan kereste a lehetőségét annak, hogy egy modernebb, márkához méltó formában térhessen vissza. A most épült belvárosi étterem elhelyezkedésében és felszereltségében is teljes mértékben igazodik az új igényekhez.
Az étterem 4 hónap alatt, egy elbontott áruház helyén, a terület részleges parkosításával és összesen 25 parkolóhely kialakításával épült fel.
A McDrive részlegnek köszönhetően a békéscsabaiak pedig már autójuk kényelmében is rendelhetnek.

Az épület kívülről Streamlined típusú designnal épült fel, amely lapos tetős kialakításával, homlokzatán vakolt- és kompozit lemezburkolatokkal teszi egyértelművé, hogy a gyorskiszolgáló éttermek új korszakának képviselője érkezett meg a városba. A belsőépítészeti kialakításban a fa és a bőr elemek kombinációja köszön vissza.
Az étteremben fontos szerepet kaptak a fenntarthatósági megfontolások is: a padló, a fal- és a tető födémszerkezetek hatékony energetikai követelményeknek megfelelő hőszigeteléssel készültek el, a belső terek felmelegedését pedig a külső- és belső árnyékoló rendszer akadályozza meg. A vendégtér és az üzemi területek is természetes megvilágítással működnek, ahol szükséges, mindenhol LED izzókat használnak, a kültéri lámpákat pedig alkonykapcsolóval szerelték fel.

Szintén energiát takarít meg a hűtő- és fagyasztó ajtó nyitva maradást figyelő rendszere, a levegő-levegő hőszivattyús hűtése- és fűtése, és egy okos megoldás: az étteremben lévő hűtő-fagyasztó kamrák kalorikus rendszereinek hőenergiáját a használati melegvíz előmelegítésére használják fel. A vízmegtakarításról a szenzoros csapok mellett az esővizet is összegyűjtő automata öntöző rendszer gondoskodik.
Az új egység működtetését a hazai vállalat az egyik legtapasztaltabb franchise partnerére, Héjja Jánosra bízta, aki már Gyöngyösön, Szekszárdon és Szolnokon 1-1, Kecskeméten pedig 2 éttermet üzemeltet.

"Egy étterem működésénél négy nagyon fontos dolog van: a minőség, a kiszolgálás, a tisztaság és az érték. Vendégeink szeretnek bejönni hozzánk: kapnak egy kedves mosolyt, személyes élményben van részük, és soha nem csalódnak az ételben. - mondta Héjja János, a hazai McDonald’s franchise partnere.
Újabb városokban nyílhatnak McDonald's-ok
Scheer Sándor, a hazai hálózatot üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. tulajdonosa nemrég a Portfolio-nak elmondta,hogy Progress 33 elnevezésű programuk keretében feltérképezték az országot, a stratégiának megfelelően kiválasztották azokat a helyszíneket, ahol új éttermet szeretnének építeni.

"Elsősorban olyan városokba szeretnénk eljutni, ahol még nincs éttermünk, de a nagyvárosokban is, ahol már jelen vagyunk, folyamatosan figyeljük a vendégek visszajelzéseit, és ahol úgy ítéljük meg, hogy már nem tudjuk körültekintően kiszolgálni őket, ott újabb éttermet nyitunk. Célunk, hogy a vendégeink számára legkényelmesebben elérhető helyeken, hosszú távon, magas színvonalú szolgáltatásokkal és kiemelkedő vendégélményt nyújtó kiszolgálással üzemeltessünk éttermeket" - mondta az üzletember.
Ősszel az M1-es autópálya osztrák határhoz közeli pihenőhelyénél nyitottak két új éttermet is:

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


