10 kiváló magyar film érhető el 10 napon át ingyenesen a FILMIO felületén a Magyar Film Napja alkalmából.
A Pénzcentrum azzal kapcsolatban végez most kutatást az olvasók körében, hogy a veszélyhelyzet elrendelése óta (március 11.), hogyan változtak meg az időtöltési szokások, főként annak hatására, hogy jelentősen több időt kénytelenek az emberek a négy fal között tölteni. Arra is kíváncsiak vagyunk, mennyiben nőttek vagy csökkentek a háztartások költségei a korlátozások hatására. A felmérésben való részvétel önkéntes és anonim. A kitöltés maximum 15 percet vesz igénybe. Előre is köszönjük, ha a kitöltéssel hozzájárulsz a munkánkhoz!
A kijárási korlátozásokat március 28-án rendelték el, azonban már a veszélyhelyzet kihirdetése után sok munkáltató küldte home office-ba dolgozóit, és sok szülő arra kényszerült, hogy az iskolabezárásokkal maga oldja meg a gyermekfelügyeletet. Így lehet, hogy már sokan nyolcadik hete vannak otthon, és kimozdulásra alig van lehetőségük. Az otthon töltött idő alatt megnőtt a digitális ezsközök használata, így sok háztartásban a "digitális rezsi" is nőtt. A Pénzcentrum most azt méri fel olvasói körében, hogy hogyan változtak az időtöltési szokások és a kiadások a veszélyhelyzet elrendelése óta.
Köszönjük, hogy segíted a munkánkat a kérdőív kitöltésével!

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


