A kormány döntése értelmében április 26-án, szombaton nemzeti gyásznapot tartanak Magyarországon Ferenc pápa temetése alkalmából.
A Parlament és a Tanács között kedden elért megállapodás szerint a fogyasztók egyformán jogosultak jóvátételre abban az esetben, ha hibás terméket vásároltak, függetlenül attól, hogy online vagy offline történt a vásárlás.
Megegyezett az Tanács és az Európai Parlament a fogyasztók jóvátételéről, ennek értelmében ha hibás terméket vásárolnak, mindenképp jogosultak kártérítésre online és offline vásárlás egyaránt - derül ki az EP közleményéből.
- Azonos szabályok lépnek érvénybe a boltban és az interneten vásárolt áruk esetében
- A hibás termékeket ki kell javítani, ki kell cserélni vagy vissza kell szolgáltatni a vásárló pénzét
- Az első EU-s szabályok okostermékekre (pl. okoshűtők vagy okosórák) Az áruk értékesítéséről szóló irányelv célja, hogy magas szintű fogyasztóvédelmet biztosítson az EU-ban, és hogy jogbiztonságot teremtsen azon vállalkozások számára, amelyek termékeiket más tagállamokban kívánják eladni. Az irányelv összehangol bizonyos szerződésbeli jogokat, mint például a hibás termékek esetén a fogyasztók számára elérhető jogorvoslatokat és ezek érvényesítési módjait.
A Parlament és a Tanács által ideiglenese elfogadott szabályok az online és offline értékesítésnél is alkalmazhatóak lesznek. A digitális elemeket tartalmazó áruk (például okoshűtők, okostelefonok vagy okosórák) is az irányelv alá tartoznak. Az ilyen termékeket vásároló fogyasztók az áru és a digitális elemek típusától és céljától függően jogosultak lesznek a szükséges frissítésekre egy olyan időszak alatt, amelyet a fogyasztó észszerűen elvárhat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


