A kormány döntése értelmében április 26-án, szombaton nemzeti gyásznapot tartanak Magyarországon Ferenc pápa temetése alkalmából.
Brutálisat ugrottak a bevételek, nincs válságban az online kereskedelem - reagált a Blokkk.com a ma reggeli sajtóhírekre, melyek szerint eltűnhetnek az olcsó webáruházak.
A Pénzcentrumon is foglalkoztunk azzal, hogy az elszálló reklámhirdetések miatt eltűnhetnek az olcsó webáruházak, azaz árakat kell majd emelniük. Ezzel kapcsolatban a Blokkk.com azt írja közleméynében, hogy a hirdetési, marketing költségek megdrágulása nem vitatható, de léteznek más környezeti hatások is, melyek meghatározzák a webkereskedők helyzetét és kilátásait. Ezek közül az egyik a bevétel.
A magyar webkereskedelmet nézve hiába drágult a reklám, az elmúlt tíz évben tízszeresére nőtt a webáruházak bevétele. A digitális reklámpiac bővülése ugyanebben az időszakban ötszörös volt. Nyilván a webkereskedelem jelenlegi bővülési üteme lassulni fog, ez törvényszerű, de 3-5 évig még mindig kétszámjegyű lesz, de legalábbis jelentősen meg fogja haladni a hagyományos boltokét.
Törvényszerű az is, hogy belső szerkezete is változik a webkereskedelemnek. Az egyik belső folyamat, hogy megindult az élelmiszer árusítás is ezen a csatornán az elmúlt néhány esztendőben, amely miatt nagy fefutás várható ebben a szegmensben (hajdanán a G'Roby indított, néhány éve belépett erre a piacra a CBA, Tesco, Auchan, de a Blokkk.com szerint jön a Spar is, az egyéb napicikkesek közül pedig ott van már a Rossmann és a dm is).
És a legfontosabb kérdés a változások előrejelzésében, hogy a webáruházak nagyágyúi a hagyományos boltjaik mellett viszik a webet. A két üzletágat sok működési elemben össze is fonják. Ennek az egyik leglátványosabb, látható vonala az átvevőpontok hálózata, ami éppen a saját bolt. A másik, hogy közös felületeken fut a reklám, például természetes, hogy az áruház honlapján a hagyományos boltjának a reklámja is fut a webáruház elérhetősége mellett. Ezek, és a logisztika gyors fejlődése költségcsökkentő tényezők lehetnek.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


