November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Brutálisat ugrottak a bevételek, nincs válságban az online kereskedelem - reagált a Blokkk.com a ma reggeli sajtóhírekre, melyek szerint eltűnhetnek az olcsó webáruházak.
A Pénzcentrumon is foglalkoztunk azzal, hogy az elszálló reklámhirdetések miatt eltűnhetnek az olcsó webáruházak, azaz árakat kell majd emelniük. Ezzel kapcsolatban a Blokkk.com azt írja közleméynében, hogy a hirdetési, marketing költségek megdrágulása nem vitatható, de léteznek más környezeti hatások is, melyek meghatározzák a webkereskedők helyzetét és kilátásait. Ezek közül az egyik a bevétel.
A magyar webkereskedelmet nézve hiába drágult a reklám, az elmúlt tíz évben tízszeresére nőtt a webáruházak bevétele. A digitális reklámpiac bővülése ugyanebben az időszakban ötszörös volt. Nyilván a webkereskedelem jelenlegi bővülési üteme lassulni fog, ez törvényszerű, de 3-5 évig még mindig kétszámjegyű lesz, de legalábbis jelentősen meg fogja haladni a hagyományos boltokét.
Törvényszerű az is, hogy belső szerkezete is változik a webkereskedelemnek. Az egyik belső folyamat, hogy megindult az élelmiszer árusítás is ezen a csatornán az elmúlt néhány esztendőben, amely miatt nagy fefutás várható ebben a szegmensben (hajdanán a G'Roby indított, néhány éve belépett erre a piacra a CBA, Tesco, Auchan, de a Blokkk.com szerint jön a Spar is, az egyéb napicikkesek közül pedig ott van már a Rossmann és a dm is).
És a legfontosabb kérdés a változások előrejelzésében, hogy a webáruházak nagyágyúi a hagyományos boltjaik mellett viszik a webet. A két üzletágat sok működési elemben össze is fonják. Ennek az egyik leglátványosabb, látható vonala az átvevőpontok hálózata, ami éppen a saját bolt. A másik, hogy közös felületeken fut a reklám, például természetes, hogy az áruház honlapján a hagyományos boltjának a reklámja is fut a webáruház elérhetősége mellett. Ezek, és a logisztika gyors fejlődése költségcsökkentő tényezők lehetnek.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.