2 °C Budapest

A kozmetikai cégek titkai: a minőség a fontos, vagy a csodát ígérő reklámok?

2015. december 18. 15:02

A fizetőképes kereslet növekedésével arányosan nő Magyarországon a prémium- és luxuskozmetikumok iránti igény is. Azaz úgy tűnik, hogy egyre többen vannak, akik megengedhetik maguknak a magasabb minőséget és a magasabb árakat - a kozmetikumoknál is.

Aki nagyobb bevásárlóközpontban járt az elmúlt hetekben, szinte biztosan belefutott valamilyen kozmetikai márka kirakatába - és persze a webshopok is egyre több embert hódítanak meg. A drogériákból is ismert brandeken túl az elmúlt években megjelentek a természetesösszetevőket tartalmazó, vagy a kézműves kozmetikai szaküzletek. A magyar vásárlók az elmúlt években olyan márkákkal ismerkedhettek meg, mint a Lush, a The Body Shop, a Manna, vagy épp az Adrienne Feller.

Természetesen jelentős különbségek vannak a fent felsorolt márkák között, termékpalettájuk, összetevőik, a termékfejlesztés és a gyártás, na és persze az árak tekintetében is.

Utóbbira nézzünk egy példát:

Például a szappanok a Lush-nál 1 290 forinttól kezdődnek, a Body Shop-nál 890 forinttól találhatunk ilyen termékeket (100 grammos árakat nézve). Az Adrienne Feller webshopban 1 250 forint 100 gramm - igaz, ez utóbbi cég minőségi, kizárólag magyar alapanyagokból készíti bio kozmetikumait.


Ezzel együtt a klasszikus márkák, a nagy nemzetközi nevek is egyre nagyobb szeletet szakítanak ki maguknak a piacból. Ha belépünk egy drogériába, csak az arckrémeknél tucatnyi gyártó termékei közül választhatunk. Karácsony közeledtével pedig alig találni olyan tévés reklámblokkot, ami ne valamelyik világcég - azonnali hatást ígérő, a legkomolyabb kísérletekkel igazolt, laboratóriumi tesztek által bizonyított - termékének bemutatásával kezdődne.

Nagy különbségek a gyártók között

Két markánsan elkülönülő irányzat él egymás mellett a piacon, az egyik a szintetikus anyagokat alkalmazó, a mindenáron azonnali hatást követelők köre, a másik pedig a tudatos vásárlók, a kizárólag természetes alapanyagok hosszú távú hatásának hívei - véli Feller Adrienne szépségterapeuta mester.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el,  havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

 
Vásárlóink között megtalálhatóak a tudatos és kevésbé tudatos kozmetikumhasználók, a vastagabb és vékonyabb pénztárcájúak, azok, akik talán először a külcsín miatt választottak bennünket, majd a használat során meggyőztük őket a termékeinkben rejlő értékekről is, valamint azok, akik tisztában vannak vele, hogy akár férfiak, akár nők vagyunk, csak a legnemesebb, a legjobb anyagot használhatjuk bőrünk ápolására.

 - folytatta.


Az Adrienne Feller márka életrehívója hozzátette: termékeik koncentráltabban tartalmaznak hatóanyagokat, mondhatni csak hatóanyagokat tartalmaznak, így a kívánt hatás eléréséhez minimális mennyiségre van szükség belőlük. A klasszikus termékek mellett nagyon népszerűek az extrább textúrájú, különlegesebb használatot igénylő termékeik is: arcolajaik, arcpermeteik vagy testolajaik, de nagyon kedveltek a magyar termálvíz-alapú készítményeik is, például a Hungarian Spring termékcsalád. Alapanyagaikat a legkülönbözőbb magyar forrásokból szerzik be: a megfelelő ásványi anyag-tartalomért a Széchenyi fürdő termálvizét, antioxidánsokért a villányi kékszőlőt, regeneráló hatása miatt pedig a pannonhalmi levendulát használják.

NEKED AJÁNLJUK
Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. november 22. péntek
Cecília
47. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?