16 °C Budapest

A kozmetikai cégek titkai: a minőség a fontos, vagy a csodát ígérő reklámok?

2015. december 18. 15:02

A fizetőképes kereslet növekedésével arányosan nő Magyarországon a prémium- és luxuskozmetikumok iránti igény is. Azaz úgy tűnik, hogy egyre többen vannak, akik megengedhetik maguknak a magasabb minőséget és a magasabb árakat - a kozmetikumoknál is.

Aki nagyobb bevásárlóközpontban járt az elmúlt hetekben, szinte biztosan belefutott valamilyen kozmetikai márka kirakatába - és persze a webshopok is egyre több embert hódítanak meg. A drogériákból is ismert brandeken túl az elmúlt években megjelentek a természetesösszetevőket tartalmazó, vagy a kézműves kozmetikai szaküzletek. A magyar vásárlók az elmúlt években olyan márkákkal ismerkedhettek meg, mint a Lush, a The Body Shop, a Manna, vagy épp az Adrienne Feller.

Természetesen jelentős különbségek vannak a fent felsorolt márkák között, termékpalettájuk, összetevőik, a termékfejlesztés és a gyártás, na és persze az árak tekintetében is.

Utóbbira nézzünk egy példát:

Például a szappanok a Lush-nál 1 290 forinttól kezdődnek, a Body Shop-nál 890 forinttól találhatunk ilyen termékeket (100 grammos árakat nézve). Az Adrienne Feller webshopban 1 250 forint 100 gramm - igaz, ez utóbbi cég minőségi, kizárólag magyar alapanyagokból készíti bio kozmetikumait.


Ezzel együtt a klasszikus márkák, a nagy nemzetközi nevek is egyre nagyobb szeletet szakítanak ki maguknak a piacból. Ha belépünk egy drogériába, csak az arckrémeknél tucatnyi gyártó termékei közül választhatunk. Karácsony közeledtével pedig alig találni olyan tévés reklámblokkot, ami ne valamelyik világcég - azonnali hatást ígérő, a legkomolyabb kísérletekkel igazolt, laboratóriumi tesztek által bizonyított - termékének bemutatásával kezdődne.

Nagy különbségek a gyártók között

Két markánsan elkülönülő irányzat él egymás mellett a piacon, az egyik a szintetikus anyagokat alkalmazó, a mindenáron azonnali hatást követelők köre, a másik pedig a tudatos vásárlók, a kizárólag természetes alapanyagok hosszú távú hatásának hívei - véli Feller Adrienne szépségterapeuta mester.

JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Vásárlóink között megtalálhatóak a tudatos és kevésbé tudatos kozmetikumhasználók, a vastagabb és vékonyabb pénztárcájúak, azok, akik talán először a külcsín miatt választottak bennünket, majd a használat során meggyőztük őket a termékeinkben rejlő értékekről is, valamint azok, akik tisztában vannak vele, hogy akár férfiak, akár nők vagyunk, csak a legnemesebb, a legjobb anyagot használhatjuk bőrünk ápolására.

 - folytatta.


Az Adrienne Feller márka életrehívója hozzátette: termékeik koncentráltabban tartalmaznak hatóanyagokat, mondhatni csak hatóanyagokat tartalmaznak, így a kívánt hatás eléréséhez minimális mennyiségre van szükség belőlük. A klasszikus termékek mellett nagyon népszerűek az extrább textúrájú, különlegesebb használatot igénylő termékeik is: arcolajaik, arcpermeteik vagy testolajaik, de nagyon kedveltek a magyar termálvíz-alapú készítményeik is, például a Hungarian Spring termékcsalád. Alapanyagaikat a legkülönbözőbb magyar forrásokból szerzik be: a megfelelő ásványi anyag-tartalomért a Széchenyi fürdő termálvizét, antioxidánsokért a villányi kékszőlőt, regeneráló hatása miatt pedig a pannonhalmi levendulát használják.

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. április 17. csütörtök
Rudolf
16. hét
Április 17.
Nagycsütörtök
Április 17.
Hemofília világnap
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33