A YouTube bejelentette, hogy elindítja a világszerte népszerű közösségi videomegosztó lokalizált, "Magyarországra hangolt" változatát. Így a hazai internetezők számára előtérbe kerül a magyar nyelvű tartalom. Egyszerűbben fedezhetnek fel és oszthatnak meg helyi relevanciájú videókat, és kezdhetnek párbeszédet róluk. A változás amellett, hogy kiemelt helyet biztosít a legnépszerűbb hazai videóknak, fontos lépés a tartalomkészítők, tartalomsugárzók, hirdetők és márkák számára is.
"A magyarországi internetezők eddig is a YouTube globális közösségének tagjai voltak. Ez az országban a harmadik legnépszerűbb weboldal a maga havi több mint 2,7 millió látogatójával (a 18-49 éves korosztályban) . A mostani változás azt jelenti, hogy lehetőséget adunk rá, hogy a magyar videók készítői, és az erre kíváncsi internetezők Magyarországról - és a világ más tájairól - sokkal könnyebben egymásra találjanak" - mondta Matthew Glotzbach, a YouTube európai igazgatója.
A videomegosztó megállapodást kötött az Artisjus Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesülettel. Ennek köszönhetően a magyar dal- és zeneszerzők számára mostantól anyagi haszonnal jár, ha feltöltik videóikat. A megegyezés a társaság által képviselt széles zenei repertoárra vonatkozik, amennyiben a videókat Magyarországról elérhetővé teszik. Bevétel akkor keletkezik, ha a YouTube partnereinek videóihoz hirdetések társulnak.
Megállapodást kötöttek a Sziget Kulturális Szervezőirodával, az MTVA-val, a TV2-vel, a Jégkorong Szövetséggel, az 1g Records, a CLS Records és a Tom Tom Records kiadókkal, valamint a WMMD hazai digitális-zenei tartalom aggregátorral. A sor további partnerekkel egészülhet ki, a hazai internetezők pedig az ily módon tovább gazdagodó videó kínálatot élvezhetik.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


