Szeptember elején ún. Húsgarancia programot indított a Tesco Magyarországon. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az áruházlánc üzleteiben vásárolt friss húsra 24 órás minőségi garanciát vállalnak, amelynek keretében a vásárlóknak a termék árának dupláját fizetik vissza, ha a vásárló nincs megelégedve a termékkel.
A most induló Húsgarancia program keretében 24 órán belül, blokk ellenében a friss húsáru árának dupláját fizeti vissza, ha a vásárló nincs megelégedve a termékkel.A Tesco idén elindította Húsakadémia képzését, melynek keretében rendszeres, többszintű oktatást kapnak a húspultban dolgozó munkatársaik, és elsajátítanak minden tudnivalót a friss húsok kezelésével kapcsolatban.
Az áruházlánc közleménye szerint a Tesco havonta mintegy 1800 tonna baromfit és 1500 tonna sertéshúst vásárol hazai termelőktől. A beszállítók köre folyamatosan bővül, jelenleg 20 partner szállítja ezt a mennyiséget.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


