Az econet.hu Nyrt. és a Metacom Zrt. a fiatalokat célozza újszerű, elfogadóhelyek széles skáláját felvonultató törzsvásárlói és fizetőkártyájával. A szervezők már rövidtávon százezres kártyatulajdonosi körrel számolnak.
A 2010 nyári fesztiválokon sikerrel kipróbált készpénzmentes fizetést biztosító kártya koncepciót továbbfejlesztetve, az econet.hu Nyrt kizárólagos tulajdonában álló EST Media Group Kft. (EMG), és a Metacom Zrt. együttműködési szándéknyilatkozatot kötöttek, új típusú törzsvásárlói- és fizetőkártya szolgáltatások létrehozására. A kártya már 2011. elején megjelenik a magyar piacon.
Az igen széles körben használható előrefizetett és újra feltölthető kártya újszerű technológiát használ, mely a felhasználók és a kibocsátók számára is a bankkártyákénál nagyobb biztonságot garantál. Ez a piac Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban is rendkívüli növekedést produkál, 2012-re a Mercator Advisory Group előrejelzése alapján meghaladja a 118 milliárd USD-t. Magyarországon a különböző előrefizetett szolgáltatások köre együttesen nagyobb, mint 600 milliárd Ft, a cafeteria piaccal együtt pedig megközelíti az 1000 milliárd Ft-ot, ugyanakkor a piac még kezdeti stádiumában van és jelentős fejlődés előtt áll. A szándéknyilatkozatot aláíró társaságok néhány hónapon belül százezres felhasználó számot prognosztizálnak.
A szolgáltatás célja, egy a fiataloknak szóló kedvezményrendszert nyújtó csomag létrehozása, amely elérhető lesz például szórakozóhelyeken, ruházati boltokban, koncertszervezőknél, utazási irodáknál, éppúgy, mint webes partnereknél is. A vállalkozás nem csak technológiájában, hanem "tartalmában" és marketingjében is 21. századi. "Az egyedülálló törzsvásárlói rendszer olyan termékeket, szolgáltatásokat kapcsol majd össze, amelyek a célcsoport fogyasztási szokásain túl nem állnak kapcsolatban egymással, így egyedülálló, igen vonzó lehetőségeket tartogat a kártyatulajdonos fiatalok számára. Az új kártya átértelmezi és hatékonyabbá teszi a promóciót a fiatalok számára érdekes termékeknél, szolgáltatásoknál - a mozitól kezdve, a mobiltelefonon át, a kozmetikai szalonokig." - nyilatkozta Dr. Balázs Csaba, az econet.hu igazgatóságának elnöke.
A készpénzmentes fizetési megoldást nyújtó Metapay kártya működött a Balaton Sound és Sziget fesztiválokon is idén, több mint 15 ezer felhasználót és több mint 100 ezer tranzakciót generálva.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.