2010-ben újabb bevásárlóközpontok élezik tovább a kereskedelmi versenyt Pécsett. Bár korábban az Auchan látszott biztos befutónak a déli városrész új bevásárlóközpontjainak képzeletbeli versenyében, a Tesco már biztosan beelőzi a francia érdekeltségű hálózat pécsi fejlesztését.
A bama.hu információi szerint megkezdődött a negyedik pécsi Tesco áruház építése, aminek köszönhetően várhatóan még az év vége előtt átadják az új bevásárlóközpontot.
Az Auchan tavaly óta halogatja a pécsi fejlesztése indítását, ugyanakkor az áruház építésére kiszemelt terület előkészítettsége bármikor lehetővé teszi a beruházás megkezdését. A lap úgy tudja, a cég Pécsett a legnagyobb vidéki áruházát építi meg. A földmunkákat követően az év második felében kezdődhet az építkezés, aminek eredményeként jövő év tavaszára elkészülhet az új áruház.
Elhelyezkedését tekintve a két új bevásárló központ egyértelműen a közelben becsatlakozó autópályáról eredő átmenő forgalomra számít, ráadásul a város lakóövezete sem igazán terjeszkedhet más irányba, mint dél felé. A belváros régóta telítettnek mondott kereskedelmi felhozatalában egy nyitott kérdés maradt, az OBI tervezett beruházása: eddig engedélyezési problémák miatt akadt el a távolsági buszpályaudvar melletti fejlesztés. A hírek szerint azonban több hazai befektetőcsoport is érdeklődik a terület hasznosítása iránt.
A belterületeken - vélhetően a kisebb rendelkezésre álló telkek miatt - a kisebb alapterületű üzletekkel rendelkező hálózatok, mint a Lidl, Aldi, Penny Market terjeszkednek, amelyek összességében már több mint tíz egységgel rendelkeznek a városban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


