Az édességgyártók elégedettek lennének, ha az egy főre vetített, 3,9 kilogrammos éves édességfogyasztás negyedét kitevő decemberi szezonban a tavalyi eredményt tartani tudnák - írja a Világgazdaság.
A Magyar Édességgyártók Szövetségének adatai szerint az anyagi nehézségek ellenére magyar vásárlók karácsony előtt a minőségi termékeket vásárolják. Tavaly a minőségi csokoládétermékek értéke a piac 78 százalékát tette ki, míg ez az arány 2005-ben csak 64 százalék volt.
Hazánkban az év végi ünnepek idején továbbra is a csokifigurák és a szaloncukor a legnépszerűbbek, utóbbiból egy magyar háztartás átlagosan 1,7 kilogrammot vesz karácsonykor. Szaloncukorból tavaly 5,5 ezer tonnát adtak el, több mint 6 milliárd forint értékben. Ez 4 százalékos növekedés az előző évhez képest.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


