A British Airways (BA) kizárólag business class szolgáltatást nyújtó járatot indít London és New York között, miközben várhatóan csökkenti rövid távú járatainak számát. A kísérlet Willie Walsh vezérigazgató döntését hivatott segíteni abban a kérdésben, hogy a cég meg tudja-e tölteni gépeit kizárólag a brit fővárosból, illetve az oda repülő utasokkal vagy továbbra is szükség van az európai hálózatra, hogy elegendő utast biztosítsanak a hosszú távú járataikra.
A tengerentúli járatok területén ugyanis a BA már most piacvezető, a cég pedig hagyományosan a business és prémium osztályai miatt keresett az utasok körében. A kísérlet áldozatai épp azok a rövidtávú európai járatok lehetnek, ahol a fapados légitársaságok az olcsó jegyeikkel kiszorították a versenyből a BA-t.
A társaság egy új tarifa, az ülésdíj bevezetését is fontolgatja. Ez azokat az utasokat érinti, akik egymás mellé szeretnének ülni, vagy pedig kifejezetten az ablak, folyosó vagy vészkijárat mellé kérik a repülőjegyüket. A díj 10 és 60 angol font között mozogna attól függően, hogy az utas milyen járaton, illetve osztályon utazik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


