A legnagyobb svéd utazási iroda-hálózat, a TICKET, publikálta a nyári-őszi nagyvárosi úti célok eladási toplistáit, amely szerint az amerikai nagyvárosok visszaestek, a nyertesek pedig Barcelona, Budapest és Prága.
A két közép-európai főváros esetében a közlemény a közelség mellett a jó légi összeköttetéseket, a kulturális kínálatot és a versenyképes színvonalú és árú szolgáltatásokat emeli ki mint fő vonzerőt. Az értékesítési toplistán Budapest a 9. helyre jött fel, megelőzve a 10. helyezett Prágát. A lista már szeptember 10-én valamennyi szakmai hírlevében és a napilapok utazási rovataiban is olvasható volt.
Budapest a Norwegian fapados légitársaság augusztus-szeptemberi jubileumi kampányának eddigi eredményéről közölt toplistáján is jól teljesített. Az eladási top-listát spanyol úti célok vezetik (Barcelona, Malaga, Tenerife), amelyeket Split és Budapest követ. Budapest először került a legjobb hat közé a Norwegian 37 desztinációja között. A kedvező eredményhez hozzájárult, hogy a Magyar Turizmus Zrt. skandináv képviselete a június-szeptemberi időszakban a légitársasággal közös promóciós kampányt folytat a Norwegian légitársasággal.
A kampány keretében a légitársaság több mint fél millió utasa találkozhatott a Norwegian fedélzeti magazinjában a hazánkba invitáló szerkesztőségi cikkel és a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Malév Zrt., a Budapest Airport Zrt. és a budapesti szolgáltatók együttműködésében megvalósuló BudapestAdventure kampány hirdetéseivel. A KSH legfrissebb adatai szerint a válság ellenére júliusban több mint 4%-kal növekedett a svéd szállodai vendégéjszakák száma Magyarországon az előző év azonos időszakához viszonyítva.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


