A Nielsen által mért 60 háztartási vegyiáru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalma értékben 3 százalékkal emelkedett 2008 május-2009 áprilisban, az előző hasonló időszakhoz képest. Így a teljes hazai forgalom megközelíti az évi 300 milliárd forintot.
Ugyanakkor a drogéria csatorna forgalma 15 százalékkal nőtt. Ennél nagyobb mértékben bővült a piac például a következő, nagyobb forgalmú kategóriákban: papírzsebkendő, konyhai törlőkendő, toalett-tisztító, baba-törlőkendő és papírszalvéta. A forgalom növekedése nyilván összefügg a boltok számának növekedésével. A két nagy drogéria lánc közül a Drogerie Markt tavaly 26, idén május végéig 14 üzletet nyitott, szerte az országban. A Rossmann bolthálózata múlt évben egy, idén négy üzlettel gyarapodott.
A Nielsen által mért 60 háztartási vegyiáru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalmából a drogéria csatorna piaci részesedése 25-ről 26 százalékra nőtt, egyik évről a másikra. A 26 százalékos arányt meghaladja például a következő nagyobb forgalmú kategóriák mutatója: pelenka, dezodor, sampon, fogkrém, szappan, hajfesték, borotva penge, testápoló krém, arc- és szemránckrém.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Kiemelkedő műalkotások a BÁV ART 84. Művészeti Aukcióján (x)
December 3–5. között közel 800 műtárgy kerül kalapács alá a BÁV ART háromnapos eseményén, amely a gyűjtők és befektetők számára is izgalmas lehetőségeket kínál.