Ausztráliában három kereskedelmi tévécsatorna is hátat fordított a Tiger Woodsnak, a legendás golfjátékosnak, mivel túl drágának találták.
Woods novemberben játszik majd az Australian Masters golftornán a melbourne-i Kingston Heathen. A rajongók azonban várhatóan kénytelenek lesznek fizetni a közvetítésért, mivel a megkörnyékezett kereskedelmi tévék mindegyike túl drágának találta a 3 millió dolláros közvetítési díjat.
A Channel Nine főnöke, David Gyngell szerint nem lehet kérdés, hogy Tiger Woods egy szupersztár, de a szervezők egy három éves szerződést akarnak letolni a csatornák torkán, holott Woods szereplése csak az idei tornán biztos. Éppen ezért egyáltalán nem valószínű, hogy a csatornák elfogadnák a szervezők ajánlatát, hiszen hiába nagy név a golfbajnok, magával a sportággal egyáltalán nem könnyű hirdetőket bevonzani az adóhoz.

Ausztráliában az utóbbi években alaposan megcsappant a golfközvetítések népszerűsége, mivel az Australian Mastersre évek óta nem sikerül elcsábítani egyetlenegy szupersztárt sem. A szervezők most 3 millió dollárért nyerték meg Tiger Woodsot, hogy szerepeljen, ami több, mint tízszerese a nyertes 270 ezer dolláros díjának. A kormányzat szerint a Woods-zal felturbózott verseny akár 19 millió dollár jövedelmet is generálhat az államnak - ám szemmel láthatóan ezt nem a TV-közvetítések díjából fogják besöpörni.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


