A hazai üzletláncok tapasztalatai szerint az elmúlt hetekben megnőtt a gyenge forint előnyeit kihasználni igyekvő, szomszédos országból érkező bevásárlók száma, akik mindent visznek!
A TescoGlobal Áruházak Zrt. kommunikációs vezetője szerint Esztergomban, Győrben, Mosonmagyaróváron és Miskolcon is megugrott a külföldi bevásárlók száma, akik mindent visznek, de főkénét műszaki cikkeket, ruházati termékeket, élelmiszereket és vegyszereket.
Bár a vásárlók nemzetiségéről nem vezetnek statisztikát, a munkatársak közvetlen beszámolói, a parkolóban lévő szlovák rendszámú autók, és persze a forgalom növekedése mind erre engednek következtetni. Ráadásul a jelenség már nem csak hétvégén, de hétköznap is megfigyelhető.
A déli határszakaszon ugyanakkor nem tapasztaltak jelentősebb forgalomnövekedést, csakúgy mint a CBA sem. A Csemege-Match hálózatában csak egyetlen üzletben tapasztaltak megnövekedett külföldi forgalmat, méghozzá az Esztergomiban. Ennek az a magyarázata, hogy a Match inkább belvárosi szupermarketeket üzemeltet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


