Egy vezető piacelemző cég, a Canadean legfrissebb elemzése szerint Kelet-Európában nőtt a leginkább a 2002-2007 között az egy főre jutó sörfogyasztás, míg Nyugat-Európában és Észak-Amerikában csökkent.
Az elemzés szerint a dinamikus bővülés igazi motorja Oroszország volt, ahol fogyasztók egyre inkább kezdenek átszokni a hagyományos tömény szeszekről a sörre, ezzel az ország volument tekintve a harmadik legnagyobb piaccá avanzsált elő.
Természetesen a folyékony kenyeréről híres Csehország - amely a világ 10 legnagyobb sörivó országainak egyike - is hozzájárult Kelet-Európa "dicsőségéhez", és szakértők 2008-2013 között további 21 százalékos emelkedést jósolnak az egy főre jutó fogyasztásban.
Ázsiában, de különösen Kínában, a nyugatiasodás, és a folyton erősödő középréteg miatt szintén drámaian nőtt a sörfogyasztás az elmúlt öt évben, azonban az iparág kilátásaira ez még sincs pozitív hatással, hiszen szakértők a globális piac igen szerény bővülését vetítik előre a következő öt évben, ahol egyedül Észak-Amerikában várható a piac előző öt évet leköröző prosperálása.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


