A Vodafone Magyarország hamarosan elindítja mobilmarketing-tevékenységét, ami egyedülálló a magyar piacon. Természetesen csak azoknak küldenének sms-, illetve mms-reklámokat, akik ezt a szolgáltatást igénylik - írja a Napi.
A társaság kommunikációs igazgatója szerint a cég felmérte a bevezetéssel járó kockázatokat, amit minimálisra kívánnak csökkenteni.
Felmérések szerint a lakosság meg tudná szokni, és el is fogadná az olyan jellegű mobilreklámokat, amelyek előnyökhöz, kedvezményekhez juttatnák őket.
A cég ezen lépéssel újabb reklámfelület értékesítését teszi lehetővé, emellett a honlapján, valamint magazinjában is elhelyezne hirdetéseket.
Az itthon még újdonságnak számító mobilreklámra az Egyesült Államokban tavaly több mint 1,4 milliárd dollárt költöttek.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.