A BKV Zrt. számára kiemelten fontos, hogy az utasok kérdéseit, problémáit, felvetéseit, észrevételeit a leggyorsabban és leghatékonyabban kezelje. A Társaság Ügyfélszolgálata a jövőben egy új rendszerrel - a 24 órás Call Center bevezetésével teszi hatékonyabbá ezen feladatok megvalósítását. E korszerű, telefonos ügyfélkezelő rendszerrel segítjük a közösségi közlekedéssel kapcsolatos információk gyorsabb elérését, mely mostantól a nap 24 órájában rendelkezésre áll.
2007-ben 63700-an fordultak ügyfélszolgálatunkhoz, ami hozzávetőleg 200 megkeresést jelent naponta. A megkeresések túlnyomó többsége információkérés (62%), és a legtöbben (65%) telefonon keresik meg Társaságunkat. Ezért is tartjuk nagyon fontosnak, hogy ez a terület gördülékenyen, hatékonyan és az utasok lehető legnagyobb megelégedésére működjön.
Június 2-ától a megkeresések profi és gyors intézésére új technikát alkalmazunk. Az új telefonszám könnyen memorizálható, a számjegyek a 06-1-BKV-INFO (06-1-258-4636) szót teszik ki, így utasaink bármikor könnyen és gyorsan tárcsázhatják az info-vonalat.
Az új információs szám június 2-án 24.00 órától lesz elérhető. A korábbi telefonszámok hívásakor utasaink tájékoztatást hallhatnak az új, megváltozott telefonszámról.
Az újonnan átgondolt menürendszer a technika segítségével lehetővé teszi, hogy utasaink azokkal a kollégáinkkal vegyék fel a kapcsolatot, akik az adott területen (pótdíj, viteldíj információ, stb.) minden információval közvetlenül rendelkeznek. Ennek köszönhetően pontosabbá és gyorsabbá válik a kommunikáció a BKV Zrt. és az utasok között.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ezentúl az érdeklődők a menürendszer bejelentkezése előtt aktuális híreket hallhatnak a BKV Zrt-vel kapcsolatban (pl. forgalmi változások, buszpótlás). A dinamikus Call Centerrel sokkal hatékonyabbá válik az utastájékoztatás, és lerövidülnek a telefonos várakozási idők. A szolgáltatás a jövőben bővíthető, és ami a legfontosabb, hogy az utasok visszajelzései alapján alakítható, tovább finomítható a menürendszer.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.