A magyar internethasználók 82 százaléka vásárolt már valamit a világhálón, ezzel csaknem elértük a Nielsen piackutató 48 országban mért 86 százalékos átlagát. Legtöbben könyvet vettek, majd a számítógépes eszköz, a ruházati cikk és a szórakoztató elektronikai eszköz következik. A legnagyobb különbség a fizetés módjai között van, a magyarok jobban szeretik a készpénzes, csekkes fizetést, mint a bankkártyás utalást - írja a Népszabadság.
A magyarok online vásárlásainak összetétele különbözik a többi országétól. Európában ugyanis a legtöbbek által vásárolt könyv után ruházati cikk jön, harmadik a video, DVD, számítógépes játék, negyedik pedig a repülőjegy. Nálunk különösen utóbbinál nagy a lemaradás: Amíg ugyanis a Nielsen által megkérdezett európaiak 26 százaléka vett a felmérést megelőző három hónap során repülőjegyet vagy foglalta le a helyét, addig a magyarok mindössze 11 százaléka használta erre az internetet.
Amikor a Nielsen két évvel ezelőtt felmérte az internetes vásárlási szokásokat, akkor a világ lakóinak mintegy 10 százaléka, 627 millió ember vásárolt a világhálón. Mindössze két év alatt az online vásárlók aránya 40 százalékkal, hozzávetőleg 875 millióra emelkedett.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


