Annyi bizonyos, nem telt eseménytelenül az év, hiszen új társaság jelent meg az előfizetéses terjesztői piacon, tulajdonos- és vezérigazgatóváltás zajlott a második legnagyobb kereskedelmi tévétársaságnál, csúszott a digitális átállás - olvasható a Világgazdaságban.
Januárban kezdte meg tevékenységét a MédiaLOG Fiege Zrt., amely a Világgazdaság kivételével valamennyi országos napilap terjesztését átvette a Magyar Postától. Az átállás miatt a helyzet csupán a második félévre normalizálódott, 8 számjegyű veszteség árán. A kiadók év végén jelentették be, hogy kivásárolják a Fiegét, s a társaságot önállóan működtetik tovább.
Részben a reklámbüdzsék megszorítása okolható a reklámpiac visszaesésért. Ugyanakkor a listaáron számított reklámköltés dinamikusan emelkedik, amelyből arra lehet következtetni, hogy egyes piaci szereplők igen nagy, esetenként 90 százalékos kedvezményeket adnak ügyfeleiknek.
Tavaly megújult, műsorszerkezetet és arculatot váltott a Magyar Rádió is, melynek következtében az MR2-Petőfi rádió hallgatottsága nagy mértékben megugrott, a kereskedelmi konkurensek rovására. Emiatt aztán ez utóbbiak tiltakoztak is, az ORTT-vizsgálat még tart.
A televíziós csatornák piacán a tematikus csatornák megugrása, valamint a TV2 tulajdonosváltása volt a legfőbb 2007-es esemény. Tavaly nyáron hozták tető alá a parlamenti pártok a digitális átállásról szóló törvényt, azonban a multiplexpályázatot nem írták ki október 31-ig, az új határidő 2008. december 31.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


