A világon mindenfelé ünneplik a ma negyven éves Bic Mac hamburgert, amely a Coca-Cola és a Harley-Davidson mellett a hamisítatlan amerikai életérzést nyújtja a fogyasztók milliárdjainak.
1967. augusztus 24-én történt, hogy egy Jim Delligatti nevű McDonald's étterem vezető a Pennsylvaniai Uniontown-ban Big Mac néven három emeletes burgert kezdett árusítani. Egy évvel később már országszerte szerepelt a menük között és mind a mai napig megtalálható az étteremlánc kínálatában. Az idén 89 éves Delligatti és családja egy Big Mac múzeum megnyitásával teszi emlékezetessé ezt az évfordulót, amit a Pennsylvaniai North Huntingdonban találhatnak meg az érdeklődők.
A McDonald's Corp. a világ több mint 100 országában vezette be kínálatába ezt a burgert, de természetesen mindezek közül Amerikában fogy a legtöbb, nevezetesen 550 millió darab évente, ami másodpercenként 17 darabot jelent.
Az 540 kalóriát és 29 gramm zsírt tartalmazó étel egyik főszereplője volt a mindenki által ismert Super Size Me című lejáratófilmnek. A Big Mac olyannyira ismert világszerte, hogy használják vásárlóerő paritás mérésére, illetve annak kifejezésére is, hogy hol mennyit kell dolgozni a megvásárlásához.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


