A korábban Domus áruházként működő épületben a teljes körű felújítást és átalakítást követően holnap reggel nyitja meg a Tesco új szegedi üzletét, "Tesco Expressz" néven.
A nevével nemcsak nagyobb testvéreitől, az ezer négyzetméteres szupermarketektől és a 3 és 15 ezer négyzetméter közötti hipermarketektől akarták megkülönböztetni, hanem a csak erre a formátumra jellemző választékot is akarták jelezni.
Ez a bolttípus mintegy 2500 féle terméket kínál. A termékválaszték kialakításakor az elsődleges szempont az volt, hogy az ide betérők a napi bevásárláshoz szükséges termékeket találják meg a polcokon. A csemegepultban a friss húsárun kívül különféle sajtok és felvágottak is helyet kapnak. A legkeresettebb márkák mellett megtalálhatóak a Tesco saját márkás termékei is. Ugyanakkor az ár is fontos szempont, ezért minden termék a szegedi Tesco hipermarket árain kapható.
Az üzlet megnyitása mintegy ötven embernek jelent biztos munkalehetőséget és megélhetést.
A földszinten a Tesco áruházon kívül holnap könyvesbolt, sportruházat-, bizsu-, bőrdíszmű-üzlet, pénzváltó és lottózó kezdi meg működését. Az emeleten már korábban, tavaly novemberben nyitott meg a Jysk lakberendezési áruház.
A nyitva tartást tekintve a Tesco a hét minden napján reggel 6 órától este 10-ig, a többi üzlet pedig hétfőtől szombatig reggel 9-től este 8-ig, vasárnap pedig reggel 9-től este 7 óráig várja a vásárlókat. A Dugonics téri üzlet megközelíthető busszal, villamossal és trolibusszal is.
2006. áprilisában a TESCO-GLOBAL Zrt. 15 évre szóló bérleti szerződést írt alá a Fotex csoporthoz tartozó Domus Rt.-vel és ZM-IMMO Kft.-vel, amelynek részét képezi a szegedi épület is.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


