Bizonyára sokaknak feltűnt, hogy a Media Markt 10 éves születésnapi "Hülye aki nem ünnepel" kampányára meglehetősen agresszívan vágott vissza a Saturn, mondván, hogy náluk "10 év hülyítés helyett" valódi olcsósággal találkozhat a vevő. A hadjáratnak csak egy szépséghibája van: a két áruházlánc egy tulajdonoshoz tartozik, így tudatosan nézik teljesen hülyének a vevőket.
Mindkét márka a Metro-csoport többségi tulajdonában lévő Media Markt Saturn Holding-hoz tartozik. A Magyar Nemzet információi szerint a Media Markt hülyézős kampánya kapcsán több fogyasztói panasz érkezett a Magyar Reklámszövetséghez, melynek álláspontja szerint a kampány sérti az általános társadalmi etikát.
A Saturn reakciója egy jól felépített stratégia része, a tulajdonos ugyanis minden bizonnyal szándékosan versenyezteti az áruházakat, az ilyen akciók ugyanis erősítik a vevők márkahűségét.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.