Bár a marketing céljai nem változnak, a technológia fejlődése folyamatosan új eszközzel látja el a marketinges szakembereket, akik így egyre növekvő számú fórumon próbálják a fogyasztókhoz eljuttatni üzenetüket.
A televízió és az Internet után most újabb képernyő meghódítására készülnek a reklámok: az AOL legújabb tervei szerint a mobil reklámozási piac mérete 5 éven belül elérheti az 5 milliárd dollárt.
A reklámok "mobiltelefon kijelzőkre való vitele" logikus lépésnek tűnik, de vajon tényleges sikeresek lesznek ezek az üzenetek, a szakértők egy része kétségbe vonja a mobil hirdetések hatékonyságát.
A legfontosabb ellenérvként a fogyasztók mobiltelefonjaikhoz való viszonyulását szokták felhozni, a szakértők szerint a mobiltelefonok szorosan kapcsolódnak a magánéletünkhöz, és nem általában nem vesszük szívesen ha előzetes engedély nélkül "zaklatnak" minket.
Az üzeneteknek ezért lényegre törőnek és figyelemre érdemesnek kell lennie, abban az esetben, ha a szolgáltatók nem tudják kiszűrni a levelesládánkat is elárasztó kéretlen ajánlatokat, a szakérők nem jósolnak nagy jövőt a "harmadik kijelzőt" uraló reklámoknak.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Emellett a szolgáltatóknak technikai problémákkal is meg kell küzdeniük: a jelenleg alkalmazott bannerek nem alkalmasak a mobil kijelzőkön való megjelenítésre, a keresés alapú reklámok esetében pedig gondot jelent, hogy a mobiltelefonok esetében alkalmazott keresőmotor még fejlesztésre szorul.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.