A legnagyobb brit bank, az HSBC beismerte, hogy több tényező szerint csoportosítja 8,5 milliós ügyfélbázisát, akiket így különböző országok call-centeres kollégái szolgálnak ki telefonos ügyintézés esetén. Magától értetődő, hogy a tehetősebb, felső kategóriás ügyfeleket a szigetországban szolgálják ki, míg az alsóbb kategóriákba soroltak az Indiába, Máltára, a Fülöp-szigetekre és Malajziába kiszervezett központokkal léphetnek kapcsolatba.
A besorolásban a havi jövedelem és hitelminősítés mellett szerepet játszik, hogy a banknál hány terméket, szolgáltatást vesz igénybe az ügyfél és mennyire komplexen kezeli a pénzét. Ezen faktorok alapján osztályozásra kerülnek a kliensek, az ügyfélszám telefonos megadásával pedig a megfelelő helyre irányítódik a hívás az azonosítást követően.
Az HSBC szóvivője elismerte, hogy valóban működik egy ilyen besorolási rendszer, de ez csak azért van így, mert a komplex igényekkel rendelkező ügyfeleket mindenképpen Nagy-Britanniában akarják kiszolgálni. Ennek némileg ellentmondani látszik a szóvivő következő mondata, mely szerint minden call-centeres HSBC alkalmazott, így földrajzi helytől függetlenül ugyanazt a képzést kapták és ugyanolyan színvonalon szolgáltatnak.
A brit közvélemény ezzel szemben egyre inkább az, hogy a megélhetési gondokkal küszködőktől nem sok profitot remél a bank, ezét igyekszik őket minél olcsóbban és ezzel együtt talán alacsonyabb színvonalon kiszolgálni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.