A vásárlók széles körének szándékos félrevezetésével vádolják a Tescót Nagy-Britanniában, miután a szigetország piacvezető kiskereskedője fél áron hirdette meg zöldség és gyümölcs termékeit...csak előtte jókora áremelést hajtott végre. Az illetékes hatóságok megkeresésére a szezonális áringadozás nevetséges meséjével álltak elő, miközben versenytársaiknál az adott időszakban kifejezetten árcsökkenés volt tapasztalható az adott termékkategóriában.
A Tesco reklámkampányában arról igyekszik meggyőzni vásárlóit, hogy rendkívül egészséges, ha naponta többször esznek zöldséget és gyümölcsöt, ezért ők ezen áruk bizonyos körét egész évben fél áron adják. Arról már nem szólnak a hirdetések, hogy az akció előtt abnormális mértékű áremelést hajtanak végre néhány napra, hiszen a jogszabályok szerint az engedmény mértékét az utolsó meghirdetett árhoz kell viszonyítani.
Így történhetett például, hogy egy kiló alma december közepén 1,19 fontba került, majd pár nappal később 1,99-re emelték az árát, ahonnan az 50%-os akció 99 pennyre nyomta azt le. A példa tulajdonképpen minden akciós gyümölcs és zöldség esetében megállja a helyét, a Tesco azonban a drasztikus árváltozásokat a szezonális hatásokkal magyarázza.
A legnagyobb konkurens, az Asda természetesen gyorsan a hatóságok segítségére sietett és leszögezte, náluk az adott termékek árai decemberben stabilak voltak, mielőtt januárban némileg csökkentek volna.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.