Kellemetlen meglepetéseket hozott a brit kiskereskedelem legfontosabb szereplői, így a Tesco számára is annak, a nemrég napvilágot látott közvélemény kutatásnak az eredménye, amelynek keretében az 50 legismertebb kiskereskedelmi láncról kérdezték a Which? a fogyasztókat.
Forradalmi változásról tanúskodnak ugyanis, a brit vásárlók a hazai kereskedelmi láncok helyett egyre inkább a német diszkontáruházak: az Aldi és a Lidl felé fordulnak. Véleményük szerint azok mind árban, mind az egyéb szolgáltatások terén többet nyújtanak hazai versenytársaiknál.
A listát továbbra is a John Lewis és a Waitrose vezeti, amelyet a hazánkban is ismert Mark & Spencer követ. A tavalyi első hat helyezettet egyértelműen az árverseny áldozata lesz, amely egyedül a John Lewis-t hagyta érintetlenül.
Az Aldi és a Lidl 1990-ben, illetve 1994-ben lépett be az angol piacra, amelyet kedvezményes áraival és speciális akcióival hódított meg. Az angolok olyannyira megkedvelték az egyszerűségükről híres áruházakat, hogy azokat az idén a Sainsbury's, a Tesco, az Asda és a Morrisons elé sorolták.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.