Újabb célpontot talált magának a brit kiskereskedelmi óriás, a Tesco, aki élelmiszerpiaci elsőségét az egészségbiztosítások területén szeretné kamatoztatni, ezek a biztosítási kötvények lesznek ugyanis a legújabb termékek a "dobozba csomagolt" Tesco-gazdaságos kategóriában.
Bár a brit egészségbiztosítási piac, amelyet a Bupa és a Standard Life biztosítók uralnak, már a tavalyi évben is 3,2 milliárd fontos forgalmat bonyolított, a biztosítókat gyakorta éri kritika a kötvények túlontúl magas ára és bonyolult módozatai miatt.
A Tesco ezeknek a sűrűn emlegetett hibáknak a kiküszöbölésével szeretné a fizetőképes keresletet az általa ajánlott termékek megvásárlására ösztönözni, összesen két különböző kötvényt ajánl. Az alaptermék egy egyszerű egészségbiztosítási, amelyet a prémium csomagban kiegészítenek a magánrendeléseken való részvétel díjainak fedezésével.
A Tesco által ajánlott termék természetesen nem újdonság, része a kiskereskedelmi lánc azon törekvésének, hogy teljeskörű szolgáltatáscsomagot nyújtson vásárlóinak, vagyis hogy pénzügyi ügyeik intézését és biztosítási kötvények megkötését is lehetővé tegye számukra a lánchoz tartozó áruházak falain belül.
A pénzügyi és egyes biztosítási szolgáltatások igénybevételére már Magyarországon is lehetősége van a Tescót választóknak, de a választék még jelentősen elmarad például a Nagy-Britanniára jellemző kínálattól mélységétől. Az áruházlánc a tavalyi évben vezetette be kötelező biztosítását, amelyet az idén az előzetes ígéretek szerint a lakásbiztosítás követ majd.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


