Aludj a nejemmel! - ehhez hasonló üzenetekkel kívánnak angol politikusok választókat csalogatni. A szaknyelvben Web 2.0 névvel illetett új kommunikációs forma tehát a politikába is betört.
Aludj a nejemmel! - ehhez hasonló üzenetekkel kívánnak angol politikusok választókat csalogatni. A szaknyelvben Web 2.0 névvel illetett új kommunikációs forma tehát a politikába is betört.
David Cameron, a brit Konzervatív Párt vezetője számít úttörőnek e téren. Cameron, aki a miniszterelnöki pozícióra pályázik, elindította saját videoblogját. Többek között itt megtekinthetjük, ahogy a jelölt reggeli után eltakarítja a maradékot, miközben elmagyarázza, hogy a brit politikának is ugyanilyen takarításra volna szüksége.
A videó változatos reakciókat váltott ki az olvasókból: van, akit elbűvölt a politikus őszintesége, és szerénysége, míg van, akit felháborít, hogy ilyen módon szeretne fiatalabb szavazókat szerezni magának. Mindenesetre napokkal később egy rivális munkáspárti képviselő a YouTube-on helyezett el felvételeket, olyan címekkel, mint "Aludj a nejemmel!", vagy "vidd a gyerekeket!".
Globálisan is egyre terjedőben van az új kampányolási forma. Franciaországban a legnépszerűbbek Dominique Strauss-Kahn, és Nicolas Sarkozy blogjai. Egyre több francia politikus "posztol" a YouTube francia testvérén, a Dailymotion-ön is. Hollandiában is hasonló a helyzet, sőt a Holland Szocialista Párt elnöke, Jan Marijnissen saját videoállomást épített ki. Németországban azonban úgy tűnik, a politikusok lassabban ébrednek, a tavalyi kampány során létrehozott blogok közül nagyon kevés frissül továbbra is.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


