Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a világhálón a YouTube, mely az internetes videó nézegetés köré szervezte tevékenységét, sokak számára azonban nem volt tiszta, hogyan lesz a havi 16 millió amerikai látogatóból (júliusi comScore Media Metrix adat) óriási bevétel, a cég azonban igen kreatív megoldással rukkolt elő!
Tegnap jelentette be a YouTube, hogy hirdetőinek a hagyományos banner és szponzorációs kampányok helyett teljesen újat szeretne nyújtani, nevezetesen a participációs hirdetési módszert. Mindez annyit tesz, hogy naponta egy fizetett reklámfilmet felhelyeznek az oldalra a friss videók közé, ennek sikere és tartóssága pedig azon fog múlni, hogy az adott reklám mennyire kreatív, szellemes és mennyire nyeri meg a látogatók tetszését.
A reklámot a felhasználók ugyanúgy pontozhatják, írhatnak róla megjegyzéseket, hozzáadhatják kedvenceikhez, mint a hagyományos videókat, így az is előfordulhat, hogy egy igazán jól megalkotott hirdetés toplista-vezetővé válik, még több látogatót vonzva ezáltal.
Mivel mostanában egyre nagyobb népszerűségnek örvend a vírusmarketing (melynek megfelelő indítópontja lehet a YouTube), valamint kiemelten fontos, hogy a hirdető azonnali visszajelzést kapjon a reklámról (ez a YouTube-on garantált a hozzászólások formájában), a siker szinte megkérdőjelezhetetlen!
Az újdonságba kezdésként fejest ugrott Paris Hilton, aki Paris című debütáló albumát népszerűsíti videó-megjelenés formájában. A YouTube kezdeményezése mindenképpen utat mutat az online médiában, ahol a hirdetők és a felhasználók egyre inkább kezdenek megcsömörleni a hagyományos reklámoktól, így folyamatos újításokra van szükség.

Itt a 2025-ös nagy fűnyíróteszt: ezek a legjobb akkus gépek most a piacon, meglepő nevek a toplistán
Az akkumulátoros fűnyírókra egyre gyakrabban esik a vásárlók választása. Nem túl nagy kertekhez ideális megoldás, ha csendesebb, könnyen manőverezhető típust keresünk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


