2 °C Budapest

Óriási dobás a YouTube-tól - Ez még Paris Hiltontól is új...

Pénzcentrum
2006. augusztus 23. 14:30

Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a világhálón a YouTube, mely az internetes videó nézegetés köré szervezte tevékenységét, sokak számára azonban nem volt tiszta, hogyan lesz a havi 16 millió amerikai látogatóból (júliusi comScore Media Metrix adat) óriási bevétel, a cég azonban igen kreatív megoldással rukkolt elő!


Tegnap jelentette be a YouTube, hogy hirdetőinek a hagyományos banner és szponzorációs kampányok helyett teljesen újat szeretne nyújtani, nevezetesen a participációs hirdetési módszert. Mindez annyit tesz, hogy naponta egy fizetett reklámfilmet felhelyeznek az oldalra a friss videók közé, ennek sikere és tartóssága pedig azon fog múlni, hogy az adott reklám mennyire kreatív, szellemes és mennyire nyeri meg a látogatók tetszését.

A reklámot a felhasználók ugyanúgy pontozhatják, írhatnak róla megjegyzéseket, hozzáadhatják kedvenceikhez, mint a hagyományos videókat, így az is előfordulhat, hogy egy igazán jól megalkotott hirdetés toplista-vezetővé válik, még több látogatót vonzva ezáltal.

Mivel mostanában egyre nagyobb népszerűségnek örvend a vírusmarketing (melynek megfelelő indítópontja lehet a YouTube), valamint kiemelten fontos, hogy a hirdető azonnali visszajelzést kapjon a reklámról (ez a YouTube-on garantált a hozzászólások formájában), a siker szinte megkérdőjelezhetetlen!

Az újdonságba kezdésként fejest ugrott Paris Hilton, aki Paris című debütáló albumát népszerűsíti videó-megjelenés formájában. A YouTube kezdeményezése mindenképpen utat mutat az online médiában, ahol a hirdetők és a felhasználók egyre inkább kezdenek megcsömörleni a hagyományos reklámoktól, így folyamatos újításokra van szükség.

Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. november 21. csütörtök
Olivér
47. hét
November 21.
"Helló!" Világnap
November 21.
Halászati világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?