A TeleMedia InteracTV Kft. esete is bizonyítja, hogy egy jó ötletre világcéget lehet építeni. A vállalkozás az emelt díjas telefonos tévés játékok piacának világszinten első számú szereplője, 40 ország 50 televíziós csatornájával áll kapcsolatban - írja a Világgazdaság.
Az üzleti modell végtelenül egyszerű: az emelt díjas hívásokból és SMS-ekből befolyó pénzből a játék készítője és a csatorna is részesedik (a mobilcégekről nem is beszélve), és ezen bevételek fedezik a nyeremények összegét is.
A csatornák számára előnyösek az interaktív játékok, hiszen ezek főműsoridőn kívül is stabil bevételi forrást biztosítanak, és mindezt ráfordítás nélkül! Vannak persze olyan csatornák is, melyek teljes műsoridejüket a játékoknak szentelik, ilyen például az október 17-én startoló francia Jet.
Az európai tévénézők évente több százmillió eurót telefonálnak, illetve SMS-eznek el, a piacra tehát nem lehet panasz.
A budapesti központú TeleMediának világszerte 18 stúdiója van, melyekből naponta mintegy 70 órányi élő műsort sugároz négy kontinensen. A cégcsoport tavaly 3 milliárd forintos forgalmat ért el, az idei évben pedig ennek 1.5-szeresére számítanak.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.