Csütörtökön indítja útjára a Google az online vásárlási szolgáltatását, a Google Checkout-ot, mely várhatóan jelentősen megkönnyíti az internetes vásárlást. A korábban Gbuy-ként emlegetett újdonság lehetőséget ad arra, hogy a rendszernek megadjuk a kártyaadatainkat és a számlázási címet, majd minden site-on fizethetünk anélkül, hogy adatainkat újra megadnánk.
Az új szolgáltatás nem közvetlen versenytársa az eBay PayPal-jának, azt ugyanis főként magánszemélyek, kis tételben kereskedők használják, míg a CheckOut elsősorban komolyabb kereskedőket céloz meg.
Az Amazon számára viszont nagyon komoly fenyegetést jelent a Google újítása, mondhatni az internetes kereskedelem egyik atyjának legszörnyűbb rémálma vált valóra, a szegmensben ugyanis meglehetősen sokáig tart a komolyabb szereplők bizalmának elnyerése, a Google neve azonban felgyorsíthatja ezt a folyamatot.
Az Amazon eddig azért volt előnyben, mert egy regisztrációt követően a széles kínálatából a korábban megadott adataink segítségével fizethettünk, a Google azonban eltűnteti ezt az előnyt azáltal, hogy már kezdetben is több száz kereskedelmi partnere fogja kínálni az új egységes fizetési rendszert.
A Google számára az új szolgáltatásban az a nagy üzlet, hogy a kereskedők jutalékot fizetnek neki. Nem szabad elfelejteni azt sem, hogy a hirdetési piacon érdekelt Google a rendszer segítségével felbecsülhetetlen értékű adatbázist építhet a vásárlók költési szokásairól. Ennek megfelelően az is elképzelhető, hogy kezdetben a Google megállapodik partnereivel, hogy a fizetési szolgáltatást ingyen nyújtja, cserébe viszont kizárólag ő gyűjtheti be a tranzakciós adatokat. Egy biztos: újabb nagy dobás van készülőben!

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


