A hét során megteszi az első lépéseket a Google az online "TV-hirdetések" sugározása irányába, mely fokozhatja a legnagyobb tévétársaságokra nehezedő nyomást. A hirdetési piac átalakulóban van, évről-évre nagyobb szeletet hasít ki belőle az online szegmens, melyben a kereséshez kötött hirdetések révén a Google erős pozíciót foglal el. Eddig egy dolog hiányzott: a valós márkaépítő kampányokhoz megfelelő megjelenés, a szöveges hirdetések ugyanis nem voltak erre alkalmasak. Úgy tűnik, ez a gát is leomlott...
A filmes hirdetések elsőként az USA-ban, Kanadában és Japánban jelennek meg a weboldalakon, tévéképernyő formájú box-okban. A reklám csak akkor indul be, ha a netező ráklikkel, addig csak statikus kép látható.
Az oldal látogatója teljes kontrollal rendelkezik a hirdetés felett, bármikor leállíthatja, visszatekerheti azt, vagy akár a hirdető site-jára is átmehet.
Mindez a hirdetők számára is előnyös, hiszen pontosan mérhető, hogy hányan klikkeltek a videóra és meddig nézték azt, így a kampány hatékonysága alapján fizethetnek, ugyanúgy mint az eddigi szöveges hirdetéses rendszerben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


