Meglehetősen nagyszabásúra tervezi amerikai piacra lépését a Tesco, a kiskereskedelmi óriás a tervek szerint egy év alatt legalább 100 üzletet nyit Dél-Kaliforniában.
A Financial Times információi szerint a Tesco Los Angelesben és San Bernardinoban is keres ingatlanokat, ezt azonban sem az illetékes ingatlanügynök, sem a vállalat vezetői nem erősítették meg.
A Tesco februárban jelentette be hivatalosan, hogy belép az amerikai piacra, azt azonban tudni kell, hogy a tengerentúlon a versenyfeltételekhez igazodva nem a hagyományos hipermarket modelljével jelenik meg, hanem a kisebb alapterületű üzletekkel.
A stratégiától azt várja a cég menedzsmentje, hogy elkerülik a közvetlen versenyt a világ legnagyobb kiskereskedőjével, a Wal-Marttal. A Tesco évente 250 millió fontot szeretne beruházni az amerikai terjeszkedésbe, az első üzletek 2007-ben nyílhatnak.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


