Az AC Nielsen adatai szerint a hazai vevők többsége amellett, hogy fejből tudja a leggyakrabban vásárolt termékek árát, arról is képben van, mikor, hol, miért kell kevesebbet fizetni. Az információkat a fogyasztók a reklámokból szerzik be.
A magyar vásárlók harmada szinte vadászik az akciókra, míg a cseheknél csak negyedük, a lengyeleknél és a szlovákoknál pedig 10% körüli ez az arány.
Az alacsony árakkal dolgozó diszkontokból hazánkban a lakosság nagyságára vetítve igen sok van: míg 1 millió szlovákra 11, lengyelre 38, csehre pedig 39 diszkont jut, addig Magyarországon 43-as ez az érték. (A Lidl még korántsem fejezte be a hálózatépítést, az Aldi pedig csak jövőre jön...)
Nem panaszkodhatnak a hipermarketek sem: a napicikk-forgalomból általuk birtokolt piaci részesedés európai viszonylatban is kiemelkedő. Ezek a láncok minden bizonnyal a kisebb alapterületű egységek építésével folytatják terjeszkedésüket.
A diszkontok és hipermarketek jó szereplése ellenére nem állítható, hogy kizárólag ők uralnák a napicikk-piacot, a legnagyobb forgalmú kiskereskedelmi cégek listáján ugyanis előkelő helyen szerepel a hazai tulajdonú Coop és a CBA is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.